2010. december 18., szombat

Tree of life

   Már régebben is láttam, csak valamiért nem akartam letölteni. Most mégis megtettem. Ha a filmet nem is nézném meg, mellesleg szerintem akár még Oscar-gyanús is lehet, az előzetese nagyon tetszik. A beszédnélküliség jó, a zene nem szokványos (és annyira ismerős, hogy nem jut eszembe, ki szerezte, bár tippem volna, csak most G. nincs itt), és ami a leginkább tetszett, hogy párhuzamos szálak vannak benne, és azok a részek érdekelnek jobban, ahol nem a család életét mutatja, hanem... hát, nem tudnám megfogalmazni. Inkább nézzétek meg.


9 megjegyzés:

  1. Őőő... (első reakció)... őőő... :) Érdekes atmoszférája van, az ilyenek mindig is érdekeltek. Valamiért a Komfortos mennyország jut eszembe róla, pedig a sztori egyáltalán nem olyan. De a szép képek azt idézik.

    Ajánlanám is neked azt a filmet, ha még nem láttad! Sokan Peter Jackson legbénább alkotásának tartják, pedig egy csodálatos, művészi szépségű film, tele érzelmekkel! Na mondjuk sokat lehet rajta bőgni...

    VálaszTörlés
  2. Nem láttam a Komfortos mennyországot, de a története tetszik, ha másért nem, a képi világ miatt megnézném (mint ahogy az Avatar is amiatt volt jó).
    A sírós filmeket nem szeretem, de ha van cserébe más...:)

    VálaszTörlés
  3. Nem valami Csajkovszkijtól?
    Amúgy a film tényleg jónak tűnik.

    VálaszTörlés
  4. Valamiért a Moldva jutott eszembe róla. Az Csajkovszkij?
    Ha G itt lenne, biztos tudná... (sóhaj)
    G most Erdélyben van. Hidegben. Hogy ott esik-e, azt nem tudom. Itt igen.
    De ha G itt lenne, nem tudnék gépezni, és a munka is nehezebben menne, mert rá kéne figyelnem.
    De ha itt lenne, most átölelne, és kivinne sétálni, nem pedig egyedül kéne kimennem.
    Mert kimegyek, ki én!!
    :D

    VálaszTörlés
  5. Igen, igen az ....

    Vicces, mert tuti megvan nekem cd-n, de nem tartozik a csúcskedvenceim (mozart, vivaldi, puccini...) közé, de ismerem
    Szoktál komolyzenét...?

    VálaszTörlés
  6. Ha Hans Zimmer (meg néha John Williams, Steve Jablonsky, Nicholas Hooper, Alan Silvestri) komolyzene, akkor igen.
    Általánosban bírtam énekórán, mikor komolyzenét hallgattunk, még most is abból élek, úgyhogy nem nagyon vagyok képben:)

    VálaszTörlés
  7. Még szép:))
    vannak olyan remek alkotásaik, hogy Bartók elbújhat melletük:))
    Én is mindig nézem, ki a zeneszerző.
    A komolyzenéhez egyébkétn hangulat kell. Nekem néha hónapokig nincs, aztán meg... arra tudok igazán sírni, szóval terápiásan szükségem van rá.:)))

    VálaszTörlés
  8. Nekem is vannak időszakaim, amikor egyfolytában azt hallgatok (nemrég a Dark Knight és Eredet ment sokat, most megint Linkin Park, Iced Eart, Children of Bodom, de csak mert Depresszió nincs G gépén), aztán megunom, ja Howard Shore-t is sokat hallgattunk (gyűrűk ura), de meguntuk. Aztán majd jön valami, ami megint sokáig megy.
    Mostanában azon gondolkodok, keresek olyan számokat, amik metálzenekartól vannak, csak épp ének nélkül. A Solitude-hoz és The Funeralhoz hasonló számokat, ezek Iced Earth-számok.
    Helloweennek biztos van, talán Megadethnek is, jövő hétvégén úgyis lesz időm:)

    VálaszTörlés