2010. december 2., csütörtök

Összefoglaló - rejtvény 8.

   Elnézéseteket kérem, amiért kissé nehéz sort állítottam össze, igazán nem állt szándékomban, épp ellenkezőleg. A megmaradt képeket az Új esély oldalon találjátok.

   Tíz feladvány volt az alábbi kategóriákban:
  • film,
  • hol van,
  • ki ő. 
   Elért pontok száma:
  • Artair McKnight 1 pontot,
  • b.m.grapes 3 pontot,
  • hullócsillag 1 pontot,
  • von Birken 1 pontot gyűjtött.
   Köszönöm, hogy játszottatok!

   És a ráadás: tudjátok, mi ez?
kesudió - von Birken

23 megjegyzés:

  1. Hűha... valami virágzó kaktusz?? vagy gomba??

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D
    Akár hiszitek, akár nem, a képen általam gyümölcsnek nevezett növény van:)

    VálaszTörlés
  3. Elhisszük:)
    De a mi a franc ez? jaj, láttam szárított lótuszt a Kik-ben. Rögtön Te jutottál eszembe, meg az, hogy Neked köszönhetem, hogy felismertem, mi ez a lyukas vacak.Na jó, nem vacak, szép.

    VálaszTörlés
  4. Könnyítés: mit látnál, ha a sárga kalapot levennél róla?

    VálaszTörlés
  5. Egy kétujjas kesztyűt :-D
    Kaktuszt? De azt már írta valaki.

    VálaszTörlés
  6. Most, hogy így mondod, tényleg kesztyűre hasonlít. De azért nem olyan nagy. Gyümölcs, mégha nem is csonthéjas, pedig azt hittem, hogy az, aztán találtam a képet, és megtetszett. Finom egyébként, pörkölve, sósan, sótlanul is jó:) Most nézem, a felső részét is megeszik:)

    VálaszTörlés
  7. Hmm... láttál már földi mogyorót, héjában? És szimpla mogyorót? ;P
    Mellesleg... majdnem:)

    VálaszTörlés
  8. Láttam, de semmi pörkölt, sós és sótlan nem jusz eszembe. Esetleg Fábri Sándor miután hazajött egy mediterrán nyaralásból Na akkor ő pörkölt, sós és sótlan :-DDDD

    VálaszTörlés
  9. Hát pedig ez is a mogyorós részen van a polcokon:)

    VálaszTörlés
  10. Hát, isten bizony bemegyek holnap az intersparba, és megkeresem azt a mogyorós polcot. Majd aztán ha éhen hal a családom, te leszel a felelős :-DDDD
    Most rendezték át az egész boltot, semmit se találok alapból. :-DDD
    (kivéve a Hamis gyönyört)

    VálaszTörlés
  11. Nálunk is átrendezték a kis spart, mi is csak bolyongunk:) Ha már bemész a boltba, és legalább a mogyorós részt megtalálod, biztos, hogy nem haltok éhen:) És lehet, hogy megtalálod a ...-t is;)
    Mi az a Hamis gyönyör?

    VálaszTörlés
  12. A Hamis gyönyör egy könyv egy luxusprostiról, kinnvana blogomon, de már nem sokáig,mert asszem, abbahagyom. Kezd hányingerem lenni tőle :S
    Akkor ez a sparos dolog biztos univerzálisan lett kiadva nekik. Hmm, azt hittem, csak helyi sajátosság.

    VálaszTörlés
  13. Hmm... Olvastam Cathrine M. szexuális életét, a Szexvadászokat, azok szerintem egész jók:)
    A Hamis gyönyörről még nem hallottam:)
    Ja, meg van a Luxusnyalánkság, na, az szerintem lehet, hogy tetszene neked:)
    Mire megszokjuk, megint átrendezik:)

    VálaszTörlés
  14. Meg fogom nézni.A Hamis gyönyör igaz történet alapjánkészült, ezért gyomorfordító és felháborító.
    Ez az álmogyoró ....:SSSS
    Nem magyom magam :-DDDD Még mit nem ! Hogy egy nyamvadt mogyoró legyőzzön! Azt már nem ! :-DDDD
    Holnap újra megnézem az interspart:)

    VálaszTörlés
  15. A Luxusnyalánkság is elvileg igaz történet, hát, nemtom, nem biztos, hogy bele mernék vágni, de tuti, hogy vannak ilyen nők. Tuti.
    Hmm... hát, valahol a mogyoró és a #&&@##& között van:) De nem ál:)
    Oké, csak nyitott szemekkel a tömegben:)

    VálaszTörlés
  16. Ó, erről lecsúsztam... én is a kesudióra tippeltem, persze csak Darolyn segítsége után :D...

    VálaszTörlés
  17. Igen, kesudió:)
    Hullócsillag, lesz még rejtvény;)

    VálaszTörlés