2010. december 19., vasárnap

Aztaaa

Most néztem, hogy a Hold 97%-on áll, és növekszik. Ha tapasztalataim nem csalnak, pont december 21-én, a téli napfordulókor lesz telihold! Az év leghosszabb éjszakáján.
Tudjátok, mit jelent ez?
Mert én nem. De szeretném azt gondolni, hogy legaláb egy kis csoda végbemegy a Földön.

Hja, csinálok sütit. Az már felér egy csodával.

De most komolyan, tudjátok, hogy mit jelent? Van valami babona, mende-monda, bárakármi ilyenkor? Mármint amikor téli napforduló meg telihold van?

4 megjegyzés:

  1. Hamar sötét lesz, de még se lesz az?
    vagy valami misztikus tartalom: a vérfarkasok sokáig tudnak aktívak lenni :-D
    Egyébként évek óta van digitális fényképezőgépünk, de csak most jutott eszembe, hogy lefotózzam a napfelkeltét. Van velünk szemben egy nagy családi ház, tőle délre egy másik ház. Na most a másik ház tetején kel a nap, nyári napfordulókor meg a családi háztól balra. Nagyon klassz, ahogy így "vándorol".

    VálaszTörlés
  2. Szerintem lejönnek hozzánk a kelta istenek!!! :O :D :D :D De jó lenne! :)

    VálaszTörlés
  3. :D:D
    Jót nevettem ezen a bejegyzésen. Jól érzem, hogy kicsit felpörögtél? :D... Valóban jól jönne valami kis csoda. Majd figyelem a holdat. Figyeljük mind együtt, hátha így rávehető valami "bárakármire" :D...

    VálaszTörlés
  4. Sőt, úgy láttam, teljes holdfogyatkozás is lesz, ami tőlünk csak részleges. Néhány követ telihold fényénél kell tölteni, asszem a hegyikristályt is. Kár, hogy ide nem ér el a Hold fénye:(

    Grapes: Az biztos, hogy hamar sötét lesz, már ma is hamar volt:)
    :) Vérfarkas, ez jó, de tényleg van benne valami:)
    És felteszed majd a képeket?:)

    Artie: :) legyen igazad:)

    hullócsillag: a fáradt agy sokmindenre képes, tényleg kész voltam már tegnap este:) Oké, igyekszem nem elfelejteni a holdfigyelést:), hátha bejön:)

    VálaszTörlés