2010. december 31., péntek

Megnéztük

   Pénteken plázába mentünk, volt egy kis ez...

   ... meg az,...

   ...aztán beültünk moziba is.

   Az 1982-es Tron c. filmet nem láttuk, de a második rész után jó lenne megnézni azt is, már csak azért is, hogy hogyan oldották meg látványilag. (Láttunk előzetest, olyan, mintha szimplán rajz lenne.)


   A látvány miatt mentünk, bevallom, és mondhatni nem is csalódtam. Jobban mondva azt kaptam, amit vártam, és G is így volt ezzel. Mondjuk elviseltem volna több versenyes részt.

   Főleg ilyen motorokkal.



   Meg persze nem csak motorok voltak.



   Szívesen olvasnék többet a háttérről, vagy talán az is elég lenne, ha megnéznénk a korábbi filmet.

   Leginkább az érdekel, hogy a felhasználók hogyan tudják alakítani a világot. Kaptunk ebből kis ízelítőt, de kevésnek éreztem. Pont ez az, ami igazán érdekel, amit álmaimban is megélek, és azok a jelenetek tetszettek a legjobban, ahol ezt láttam, de sajnos kevés volt.

   Összességében nem volt rossz, és inkább utólag elgondolkodtató, mint film közben, de ezzel semmi baj nincs. A filmben másra figyeltem. Ami viszont igazán meglepett, hogy a srác játéka jó volt. Neten kellett megnéznem, ki az, mikor láttam az előzetest, mert bár több filmjét láttam, nem ismertem fel elsőre. Tetszett a mimikája, na.

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszett! :D Nehéz eldönteni, hogy megnézzük-e... Főleg, hogy a barátnőm a "mindegy melyik"-re szavazott. :D Másrészt a Red és a Tron mellé még hozzácsaptam Az utazót is. XD Johnny Deppel szerintem csak jó lehet. :P De az itteni mozi valamiért még nem adja ezen a héten. Francos Palace...

    VálaszTörlés
  2. Hmm, anyáék is meg akarják nézni... Az utazóról azt olvastam, hogy annyira nem nagy szám... de én is kíváncsi vagyok... erre kevésbé :D...
    3Dben megy? vagy csak mezei mozi?

    VálaszTörlés
  3. Egy ideje inkább az előzetesben bízok, akárhol akármit olvasok, minden filmet lehúznak. Na, jó, az index húz le mindent.
    Az utazó már csak JD miatt is megéri:)
    A Tron megy 3D-ben, meg 2D-ben is, mi 3-ban láttuk:) A zenéje egyébként nagyon tetszett, maga a történet úgy-ahogy elmegy, egy-két jó elem van benne, a látvány tetszett:)

    VálaszTörlés