2010. december 27., hétfő

Rango

   Ez a "filmforgatás" biztos élvezetes volt.

12 megjegyzés:

  1. Hát ez tényleg vicces lehetett... nekem tuti, nem menne, bár egyszer kipróbálnám :D...

    VálaszTörlés
  2. Klassz:-DDD
    Amúgy nem értem Johnny-t. Miért követ el mindent (előnytelen haj, bajusz, sapka), hogy rondának látszódjon?
    grapes

    VálaszTörlés
  3. Kellett megnéznem tegnap, éjjel vele álmodtam:) Valami színdarabot próbáltak, rengeteg helyszínen, és rohantam utána, meg azt mondta, hoz nekem csokit:) Hozott is, arra még emlékszem, hogy felvágtam, de arra már nem, hogy meg is ettem.
    Hát, ha meg kéne mosni a hajam, de nincs kedvem, én is eltakarom, volt már ilyen. A sapka még mindig jobb, mintha hajpántot hordana - hogy ne lógjon a szemébe. Vagy éppen növeszti/levágatta, és nem akarja, hogy kiderüljön.
    Szerintem nincs gond azzal, ha bajusz és/vagy szakáll van a férfin, csak jól álljon neki. Ettől kicsit idősebbnek tűnik, de nem zavar. Akkor zavarna, ha hülyén nézne ki tőle:)

    A mese meg tutira jó lesz, akár JD Rango hangja, akár nem. OTT VOLT BILL NIGHY!!!:D:D

    VálaszTörlés
  4. Jaj, ez nagyon jó! :-D :-) Deppet nagyon bírom, főleg azért, mert Tim Burtonnel elég sok filmben dolgozott... Meg hát amúgy is nagy színész. Nighy pedig...!!! :D Még egy extra! Hát már csak miattuk is érdemes lesz megnézni! Persze angolul. :P
    Nagyon érdekes lehet így forgatni. Tök jó! :D

    VálaszTörlés
  5. Jól mondod: vagy angoulul, vagy sehogy:)
    (na jó, a kíváncsiság rávinne, hogy szinkronnal is megnézzem, de a Karib-tenger magyarul nagyon elkedvetlenített:))

    VálaszTörlés
  6. Wow, micsoda álom :-DDD
    Csak az a bajom Johnnyval, hog yvolt most az a bankrablós filmje, milyen tök jól nézett ki, itt meg... és az az Sztk keret... szörnyű
    ´Láttam Billyt;)
    Meséltem már, hogy a párom a színházban dolgozott pár évig. Hát voltak ilyen forgatáshoz hasonló élmények :-DD
    Bár neki szerintem az volt a csúcs, mikor rányitotta Hernádi Juditra az ajtót. Pont átöltözött, vagy inkább levetkőzött.
    grapes

    VálaszTörlés
  7. Bankrabló? Public Enemies? Ja, ott eléggé "idősnek" tűnik:)
    Az sztk-keret divat, arra nincs hatásunk:)
    És akkor ki kell ábrándítsalak magamból: nekem hosszú hajjal jobban tetszik. Csokoládé, Pokolból, Karib-tenger, Mexikó, Álmosvölgy.
    De a szemüveg tényleg nem kell:)
    Nagyot nevettem (nem kinevettem, csupán szeretem a helyzetkomikumot), biztos mindkettőjüknek nagy élmény volt:)
    Tökjó lehet színházban dolgozni. Gondolom esti elfoglaltság, de akkoris olyan helyekre jutott el, ahova kevesen:)

    VálaszTörlés
  8. Nem a hosszú haj a gázos, hanem ez az izé, oldalról belógó akármi. Egyébként ő azon kevesek közé tartozik, akiknek jól áll a hosszú haj (is).
    Színház: diszletfestő volt, ami félig művészeti munka. felvételizni kellett, rajzolni. Voltak nagy kihívások: hungarocelból könyvespolc-gyártás, fapadló csempeszerűre festése, meg egy kis geometria: ellipszis-szerkesztés a mennyezetre, ötágú csillag egy hajóra (ezt én segítettem), amúgy a festő az utolsó, szóval bemutató előtti két- három napra haza se engedték, volt bent ágy (egyes színészek is odajártak alaudni, mert nyugi volt: Koltai Robi, Epres Attila...), én meg behordtam neki a kaját.Az volt szép idő, mikor Spiró volt a diri, de aztán jött Swajda, na halottról jót vagy semmit :(((

    VálaszTörlés
  9. Milyen oldalról belógó akármire gondolsz? Karib-tengerben?
    Húzósnak hangzik, de biztos nagy élmény lehetett, mindkettőtöknek:)

    VálaszTörlés
  10. Nem, itt klipben.
    Amúgy a TVR-hét elején van róla egy nagyon klassz szakállas kép :)))
    Színház: élmény volt, mikor hajnali kettőkor hazajött, nyolckor meg telefonáltak, hogy mikor megy már be:-D
    Ingyen jegy :)))

    VálaszTörlés
  11. Grapes: Na, igen, ha már eltűri a haját, az egészet tűrje el:)
    Milyen címlap? Milyen szakállas kép? Nem találooooom!!!
    Látod, hogy volt hasznotok belőle:)

    Bonnie: teljesen egyetértek:)

    VálaszTörlés