2010. december 19., vasárnap

No comment - Flamingó
















7 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a behúzott nyakúak. jaj,de szeretem az állatkertet! Mikor lesz már tavasz ????

    VálaszTörlés
  2. De, nyitva van, csak én nem bírom a hideg levegőt :S
    utálom a telet, ennél már csak az ősz rosszabb, mert utána jön a tél :(

    VálaszTörlés
  3. Az ősz a kedvenc évszakom, mert kiszámítható és sok a köd és elég egy pulóver meg kiskabát, és mert a suli akkor kezdődik. Régen nem szerettem a nyarakat, mert el voltam zárva az osztálytársaimtól, többnyire több tíz km-re, és dolgoznom is kellett, úgyhogy nagyon vártam az őszt:)
    Szerettem kollégista lenni:)
    A téllel sincs gond, ha nem fúj a szél, nincs mínusz 10 fok. Az a gond, amikor olvad:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem mindegyik évszak tetszik valamiért. :D Mindegyikben látok valami jót. Azt persze eldönthetném, hogy melyikben van több jó és kevesebb rossz, de inkább próbálok örülni mindegyiknek. :D :D :D (Amúgy megsúgom, hogy picikét a tavasz emelkedik ki nálam a többi közül. Picikét. :P :D)

    VálaszTörlés
  5. Pont a tavasz, amit nagyon nem szeretek:)
    Kinézek az ablakon, látom, hogy süt a nap, biztos tökjó az idő, erre nagykabátban is hideg van. És áprilisban is jöhet fagy. Kiszámíthatatlan.
    A május már nem gond, azt szeretem, Kaposvár gyönyörű májusban, és mindig elfog az érzés, ha zöldellő fákat látok:) Arra az időre emlékeztet, mikor kóterban voltunk:)
    A nyár viszont borzasztó, hogy mennyire forró. Téli (késő őszi) gyerek vagyok, nem bírom a forróságot.:)

    VálaszTörlés