2010. december 19., vasárnap

Érdekesség - Autójelek változása













4 megjegyzés:

  1. nagyjából azt lehet megfigyelni, hogy egyszerűsödnek az ábrák, nyilván,könnyebb előállítani, felismerni.
    bár a Peugeot 1927-es nagyon gyengére sikerült (még jó hogy lecserélték :)))
    Te felismered ezeket az ábrákat?
    Én tuti nem :S

    VálaszTörlés
  2. Ja, van úgy, hogy csak a színen változtatnak egy árnyalatot:)
    Tényleg vannak bénák is:)
    És igen, felismerem az ábrákat, vagy a kocsit különböző szögekből, de mostanában már nagyon sok hasonlót gyártanak. Suzukink van otthon, Ignis, és az Opelnek van egy teljesen ugyanolyan kinézetű valamije. Na, azt benéztem oldalról. Ja, meg a régi amerikai kocsikat keverem, főleg, hogyha lehagyják a jelet, meg aztán eléggé hasonlóak is:)

    VálaszTörlés
  3. Ez tök jó! :) Elnézegettem őket. :) Barátnőmnek meg nagyon bejön. :D Végre valami őt is érdekli egy írói-olvasói blogon! XD :D Noha nem novella, vagy regény, vagy ilyesmi... :D Hanem a kocsik, de hát imádja őket. :P

    VálaszTörlés
  4. :) Üdvözlöm:)
    Találtam a piszkozatok között, aztán gondoltam, mindent kiteszek élesbe, mert belül már 300 bejegyzés van, kinn meg kevesebb, de nem tudtam mindent kitenni, vannak biztonsági mentések, meg olyan, ami "lelőné a poént".:)
    A lajhár meg flamingó is ilyen volt:)

    VálaszTörlés