2010. december 15., szerda

Hír

   Figyelem! Rossz hírt hozok. A gyengébb idegzetűeknek azt tanácsolom, keressék meg a jobb felső sarokban az X gombot.
   
   Van egy olyan érzésem, hogy a következő Eltan-fejezet késni fog. Már elkezdtem, de nem biztos... helyesbítek: kizárt, hogy elkészüljek vele hétfőig.
   Hétfőn pályázatot adunk le, és rengeteg munka van még vele, úgyhogy nemcsak a nappalok, hanem az esték és a hétvége is rámegy majd, hogy elkészüljek a részemmel.

   Higgyétek el, én várom legjobban a hétfőt, már csak azért is, mert végre leadjuk a pályázatot, meg aztán talán végre eljutok az ágyamba is.

   Sajnálom, hogy így alakult, és amint elkészülök vele, felteszem.


   Más.
   
   Bonnie Bell pályázatára még este kilencig tudtok jelentkezni, utána bezárul a lehetőség.


   Még egyszer bocsánat, nem ígérek semmit, de amint tudom, hozom az újat.

24 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
    Na jó munkát, és minél előbb sok-sok szabadidőt! :))))

    VálaszTörlés
  2. Én is ugyanezt kívánom! ;) Bonnie Bell pályázatára már jelentkeztem, de még nincs kész a mű... Közben úgy érzem, hogy a regényem is készülhetne gyorsabban... Szóval nem vagy egyedül az időbeosztás gondjával. :)

    VálaszTörlés
  3. :))... ezt a pályázatot már nem mertem bevállalni :(... így is van egy-kettő, amire felírtak, bár csak bizonytalanul megemlítettem, lehet jelentkezem MAJD :D...
    No mindegy... majd máskor :)...
    Hajrá, hajrá!!

    VálaszTörlés
  4. :) Valahogy nem is az időbeosztással van gondom, hanem inkább azzal, hogy nincs mit beosztani.
    Szívesebben számolnék, mint írnék, azzal lehet, gyorsabban haladnék, de akkor mi marad hétvégére?:)

    Jaj, ne is beszéljünk pályázatról!!
    A hónapban kettőt már leadtam, hétfőn a következő, aztán lehet lesz még egy. Brrr... Még jó, hogy karácsony is lesz. Még kevesebb idő:/
    Méghogy egyetem után könnyebb... Mindegyik őszi félévben volt vizsgám a két ünnep között, többnyire dekk lett mind (na, jó, az első négyes, de a többi tényleg bukta).


    Emlékeztek arra a sorozatra, amikor a csaj összeérintette a két mutatóujját, és megállt az idő? Hát, azt nagyon szeretném.
    Eléggé misztikus is, különleges képesség is, és... AKAROM!!!!:D

    VálaszTörlés
  5. :D:D:D... nem emlékszem ilyenre, de tényleg nyerő szupererő :D...

    VálaszTörlés
  6. ja, csak közben te öregedsz, a többiek meg nem, ha jól sejtem.
    Én mindig mondom a gyerekeknek, addig jó, amíg suliba járnak. Ott legalább van nyári szünet :)))

    VálaszTörlés
  7. Valami olyasmi. Talán. Azt a néhány órát, napot kibírnám:)

    Igen, én is hallgattam sokat, így már jobban megértem. Az a legnagyobb gond, hogy ugyanúgy vagyok, mintha suliba járnék, hozom haza a cuccot, és azzal foglalkozok, nem pedig a saját dolgaimmal.

    Ja, suliban van nyári szünet, munkahelyen meg megrémít, hogy évi 21 nap szabadságom van. Azért ez szerintem semmi.

    VálaszTörlés
  8. Hát, idén már ledolgoztuk 24-ét, a többi hétvégére esik. Elvileg a két ünnep között nem kéne dolgoznunk, arra lenne félretéve 5 nap, de most több minden összejött, meg bármikor a nyakunkra küldhetnek egy 15-napon-belül-add-le hiánypótlást. És akkor le kell adnunk 15 napon belül.
    A szabadnapok száma egyébként életkor szerinti beosztásban változik. Még fiatal vagyok:/

    VálaszTörlés
  9. Szabadság pl életkorfüggő, így nekem már elvileg sok járna, ha alkalmazott lennék, pl a gyerekek után is járna, de így a párom kapja, mert "ő a gyerekekkel többet foglalkozó szülő" :S
    Nekem annyi szabim van, amennyit csak akarok, a gond csak annyi, hogyha nem dolgozok, akkor nincs pénzem, de Állam bácsi akkor is tartja a markát, ergo az utóbbi 10 évben nem volt 2 olyan hét, amikor ne kellett volna dolgoznom.
    hullócsillag, A karácsony fizetett szabadság, nem számít az alapszabadságba. (Remény az éjszakában):-D
    /Az ingyenes josegélyszolgálat közleményét olvashatták. :-DDDD/

    VálaszTörlés
  10. Huh... munka. :S :D
    Én még nem tartok ott. Szerencsés vagyok, tudom... :D De hamarosan eljön az idő, hogy... hogy egy diplomával tovább álljak új diplomát vadászni. XD

    VálaszTörlés
  11. Köszi Grapes:) A lényeg, hogy megéltek.

    Igazad van Artie, ez jó taktika, csak vigyázz, hogy ne képezd túl magad:) De sose baj, ha bármilyen szakmára papírt tudsz előhalászni a táskából:)

    VálaszTörlés
  12. Na, azért nem akarok túlzásokba esni! :D Csak legyen még legalább egy plusz diploma az informatikus könyvtáros BA mellé. Főleg amiatt, hogy szokás lenézni a sima BA képzéseket...

    VálaszTörlés
  13. És mastert szeretnél vagy még egy ba-t, esetleg phd?
    A szimpla ba a munkaerőpiacon tényleg kevesebbet ér, mint az osztatlan. Meg felborítja a rendet, hiszen keresztfélévben kell elkezdeni a mastert, a phd-ról nem is beszélve (ott vagy ki kell hagyni fél évet, vagy kihúzni a mastert, mert ugyebár milyen, hogy még nincs is diploma, de már phd-s valaki). Jól felforgatták az egész rendszert. (fejrázás)

    VálaszTörlés
  14. Olyan zavaros a dolog, hogy még sejtelmem sincs, pontosan mit akarok. :D Az íráson kívül nincsenek grandiózus céljaim. :P Szóval phd-t tuti nem végzek... A könyvtáros meg annyira nem érdekel, hogy mastert végezzek belőle. De akkor meg semmit sem ért az egész. Szóval érdekes.

    VálaszTörlés
  15. És ha nem könyvtáros master, van más lehetőséged a karon? Vagy átmennél másik egyetemre?
    Ha újrakezdhetném, lehet, hogy én is bölcsészszakot választanék:)

    VálaszTörlés
  16. Itt pedagógiai karon van, és nem sok más érdekel ezen az egyetemen. Esetleg még a magyar szak... Sajnos nincs druidizmus, meg effélék. XD

    VálaszTörlés
  17. Ja, de el is felejtettem az egyetem másik részét! :D Hiszen van művészeti karunk is! :P Na, ott még esetleg találnék valamit... De ahhoz kell még némi fejlesztett képzőművészeti tudás. :/

    VálaszTörlés
  18. És valami ír szak? Vagy skandináv? Mennyi közük volt a druidáknak az írekhez? Vagy a keltákhoz? Norvégekhez?
    Biztos van valahol olyan szak, ami közel van hozzájuk. Ha egyiptológusok is lehetünk...
    Ja, filmszak nem érdekel?:)

    VálaszTörlés
  19. Az írekhez? Nagyon sok! :D Hiszen a keltákat főleg Írországhoz kötik. (Meg hát a többi brit szigethez.)

    A filmszak se lehet rossz. :) Szerintem érdekelne... Egyébként azt is fontolgattam már, hogy jó lenne kimenni skót nemzetközi egyetemre. Sok ilyen működik ott, és középfokú nyelvvizsgával, legalább egy 4-es érettségivel simán felvesznek. Csak tudni kell ott megélni valami munkából. :P

    VálaszTörlés
  20. Ki szeretnél menni? Meg is tudnál élni? Rengeteg ismerősöm van kinn Angliában, de ők dolgoznak, nem tudom, a tanulás mennyire lenne nehéz mellette. Vagyis a tanulás és a munka együtt.
    Egyik csoporttársam egész végig az öt év alatt mindig felvételizett rendező szakra (remélem jól emlékszem), és nem vették fel, de úgy "oldotta meg", hogy mivel a rendezőnek úgyis kell gazdasági végzettség, egye fene, elvégzi a közgázt is, aztán utána már könnyebb lesz a rendező szak. Hogy sikerült-e neki, nem tudom:)
    Legfeljebb majd meglátjuk a nevét majd színházi plakáton:)

    VálaszTörlés
  21. Artie!
    Csak egy tanács, hogy ne bukj le a túlképzettség miatt majd: alulról kell indítani: van egy általános iskolai végzettségem, kell több? Akkor van érettségim is. Kell több? ...Engem már sajnos a nevem lebuktat, szóval ezt a játékot nem tudom eljátszani.

    VálaszTörlés
  22. Hja, a jogászok (és fogorvosok) alapból kapják a dr-t, grrr...
    Csak ne nézzenek orvos doktornak:)

    VálaszTörlés