2010. december 28., kedd

Régi előzetes

   Tudom, tudom, régi film (2008-as), de valahányszor látom, kiráz a hideg.
   Mondhatnám megérzésnek is, hogy melyik filmekre mondom azt, hogy "Na igen, erre elmegyünk!", de nem így van. Ha tehetném, hetente járnék moziba. Régen, mikor középiskolás voltam, rengeteget jártunk: bérletünk is volt, meg plázába is elmentünk. Sőt, akkor színházba is jártunk, szintén bérlettel.
   Szóval, úgy tartom, ha egy film előzetesénél (általában moziban) kiráz a hideg, azt érdemes megnézni, jó film lesz, tetszeni fog. Többnyire nem csalódok. Így van A sötét lovagnál is. Láttuk moziban, hallgatom a zenéjét, nézzük a filmet (vagyis G nézi, én meg belefigyelek vagy csak hallgatom), és még most is azt mondom: ha menne moziban, így két és fél év távlatából simán megnézném. Nemcsak a látvány miatt.
   Emlékszem, néztük a Holnapután előzetesét, moziban, és úgy ért véget, hogy "Te hol leszel 2004. május 27-én?", mire azt mondtam: "Itt."
   Ott is voltunk.
   (Zárójelben jegyzem meg, hogy akkoriban újságokból és képekből tájékozódtam, az előzetesekre később kattantam rá.)
   Ha már a látványnál tartunk, G mondta, hogy meg akarja nézni a Tron Legacyt moziban. Megvontam a vállam, és mondtam, hogy annyira nem érdekel, hogy moziban lássam, az előzményét sem ismerem ('82-ben mutatták be, szintén Jeff Brigdesszel). Azt mondta, őt sem érdekli, a látvány miatt nézné meg. Ja, 3D-ben.
   Mint az Avatart. Ott se volt nagy durranás a sztori, de a látvány tetszett, azt is háromdében láttuk.
   Oké, mondtam, akkor a látvány miatt megyünk. Most néztem, már adják is. G holnap megérkezik, szerintem csütörtökön el is megyünk.

   Na, de akkor itt a The Dark Knight előzetese (a Batman Begins zenéjével - Hans Zimmer: Vespertilio).
   ... és ígérem, lelövöm magam, és nem nyúlok ilyen pótcselekvésekhez, mint a bejegyzés, hanem nekiesek Eltan hetedik fejezetének.

6 megjegyzés:

  1. Dark Knight :)))
    Örök klasszikus :)
    Eltan jöhetne már ;)
    grapes

    VálaszTörlés
  2. Persze, regélek itt hosszan különféle élményeimről, erre csak az utolsó mondat marad meg??? Grrr...
    :D:D:D:D:D:D
    Igyekszem:)

    VálaszTörlés
  3. :D:D... Eltan már csak ilyen hatással van ránk :P

    VálaszTörlés
  4. Hát te is???
    :D:D:D
    Már több mint 3 A5-ös oldal van, és kb. a felénél járok.

    VálaszTörlés
  5. A Sötét Lovag tényleg nagyon jó film volt. :-) A Tron-on mi is gondolkodtunk, de ott van a másik Red c. akcióvígjáték is... Kikérdeztem facebookon a barátokat, és a szavazat eddig úgy áll, hogy Tron: 1, Red: 5. Azt mondják elég gagyira sikeredett a Tron. :S Úgyhogy Red lesz belőle. :D

    De talán nem olyan rossz... :) Majd mondd el, hogy milyen volt! :D

    VálaszTörlés
  6. A Redről talán még nem is hallottam:) Na, majd rákeresek az előzetesére:)
    A Tront pusztán a látvány miatt néznénk meg, a történet szerintem sem ér meg egy misét, legalábbis amennyit kikövetkeztettem az előzetesből. Oké, elmondom:)

    VálaszTörlés