2010. április 12., hétfő

Visszatértem

Üdvözlet a nagyvilágnak!
Otthon voltam, jól éreztem magam, visszajöttem, örülök neki, de rossz is egyben.
Néha tényleg kell a környezetváltozás. Szóval elváltoztam oda, ahol felnőttem. Többnyire.
Többnyire ott laktam fiatalabb éveimben, de úgy érzem, helytelen lenne azt mondani: én már felnőtt vagyok. Ja! Tíz éve megálltam a növsben, meg aztán van sok hülyeségem, amitől nem akarok megszabadulni. Még ha kényszerítenek se.
Szóval nem új tájakat láttam, csak a régen megszokottakat, de ez más mint itt. Mármint ahol most ülök. Persze vannak hasonlóságok, de mégis más.
Mindegy, más téma.
Azt vettem észre, hogy ha távol vagyok a szülőktől, jobb a kapcsolatunk. Ha ritkán találkozunk, kevesebbet zargatnak. De ha már otthon voltam, besegítettem néhány dologban: takarítottam, főztem (részben), kerti munka is volt, az öcsémet is lefoglaltam, meg a kutyákkal is játszottam. Sokat kártyáztunk, gépeztünk, tévéztünk, fényképek is vannak, meg írtam is.
A takarítás itt is a lakásra fér, recepteket gyűjtöttem, úgyhogy főzni fogok (teljesen), nincs kert, de majd sétálunk az erdőben, majd magamat tanítom öcsém helyett, kutya nincs, meg úgy néz ki, hogy Bumbitól is lehet, hogy búcsút mondhatok, de azért még várok, és úgy néz ki, hamarosan még egy virágunk lesz. Nem szoktunk kártyázni, inkább xboxozunk, ritkán, a gépezés itt is menni fog, ja, van tv is, de kevesebb (2 db) csatornával, majd az erdőben fényképezünk, ha sétálunk, és igen, írni is fogok.
A novellák jelszavaira nem jöttem rá, de most töltöttem feltörőprogramot, kipróbálom, és megfogadom, hogy soha többet nem jelszavazok a doksiknál. Volt, hogy a képernyőkímélőt is levédtem, probléma lett belőle, mikor a szervizben nem tudták megfejteni. Akkor jó mókának tűnt, de már kinőttem belőle.
Most meg győzöm pótolni a két heti kimaradást. Vagy 300 levelet töltött a thunderbird, és biztos, hogy sok hírről is lemaradtam az rss-esekben, de azoknak úgyis mindegy, nem kesergek miattuk.
A blogok újabb bejegyzéseinek olvasása viszont sok időt vesz igénybe, de igyekszem mindenkit visszakövetni. (Jó ide ez a szó? Úgy értem: visszamenőleg is végigkövetem a frissítéseket.)
Képeket is teszek fel, még ma, csak még ki kell válogatni.

Szóval hiányoztatok, de most kapcsolódok a rendszerbe, és üdv mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon őrülök, hogy végre itt vagy. Már hiányoztál. Én is voltam otthon a hétvégén, de én nem lakom olyan messze és csak 2 napot voltam. Jó hogy újra itt vagy :)

    VálaszTörlés