2010. április 17., szombat

GoogleEarth

GoogleEarth
Nagyon szuper program. Ha egész nap nézegetném, akkor sem unnám meg. Leginkább akkor szoktam használni, ha olyan könyvet olvasok, ami valós helyen játszódik (pl.: Dan Brown-könyveknél). Hé, azokat is felteszem majd.
Vissza ide. Szóval sok érdekességet lehet látni. Van rengeteg kmz-fájlom, egy részét már megnéztem, de van olyan, amit én találtam.

Mint ezt is. New Yorktól délre található.Olyan, mintha parkoló lenne, de akkor miért néz úgy ki, mintha elsüllyedtek volna? Nem tengeralattjáró formája van, és furcsa, hogy sötétebb a víz, de mégis látszik a jobb oldali hajó. Igaz, hogy öböl bejáratánál van, de nem híd, ami lemegy a víz alá, mert a túloldalon semmi erre utaló nyomot nem láttam.

Ez a tó Peruban található. Ja, mindegyiken ott vannak a koordináták. Mi van a víz alatt? Már nem emlékszem, milyen mély, de nem volt kikapcsolva a vízfelszín, vagyis ez úgy is látszik, hogy víz veszi körül.

Á, a gabonakörök. Amíg mi szögletesre formáljuk földjeinket, addig az USA-ban ilyen köröket hoznak létre. Ez Új-Mexikó és Texas határán található, de rengeteg másik helyen van még, akár sokkal több is.

Új-Zéland, erdő. Már nem emlékszem, mit kerestem, hol találtam, de a címben erdő van, úgyhogy biztos valami volt a közelben, ami jelezte, hogy ez erdő.

Ezt nem én fényképeztem, még meg sem születtem, mikor már kész volt. NASA-kép. Úgy rémlik, másik lemezt is láttam, azon mások voltak, de ez nem tudom, melyik: Voyager-1 vagy 2. Szóval kiküldtük az űrbe, tudatva mindenkivel, hogy létezünk, kik vagyunk, hol vagyunk, és mennyire fejlettek vagyunk, vagyis voltunk akkor. Már csak százezer évek kérdése, hogy lesz-e eredmény. Ugyanis a legközelebbi csillag nagyon messze van. Mármint nem fényévben, hanem a mi éveinkben számítva.

Már csak az érdekelne, miért aranytáblát választottak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése