2010. április 23., péntek

Gondolatok

Asszem, bajban vagyok.
Ráadásul többszörösben. Először is, azt hittem, megakadtam, de tegnap elég hosszú részt írtam Yvalhoz, nevezetesen a 44-est. Míg otthon voltam, elkészült a 31 és féltől a 43-ig, aztán több mint egy hét kihagyás után, tegnap a 44-es. De nem az egész, mert valamelyik nap elkezdtem, és tegnap fejeztem be. Eddig nem is lenne gond, viszont ha ilyen tempóban haladok, hamarosan elfogy az eddig felhalmozott napi adag, és akkor nem tudok majd minden nap feltenni, hanem csak akkor, ha elkészül egy újabb rész.
Jó néha átolvasni, az otthon írtakat is egyben átnéztem, és javítottam, ezért, ha egyesével teszem fel az éppen elkészültet, később lehet, hogy javítani kell, az meg nem csak nekem kellemetlen, hanem nektek is, hiszen előre nem tudom, milyen változtatások lesznek, és átbogarászni a történetet néhány szóért nem igazán éri meg. Arra gondoltam, hogy a 32-t még felteszem, persze naponta, és utána kis szünet következik. Itt vagyok, nem megyek haza, csak hagyok időt, hogy jöjjön az ihlet. Mert van, hogy nem jön, és azt nem szeretem, de tudom, milyen, amikor megállás nélkül két órán át gépelek, és ezért megéri néha várni.
Viszont a 43-asig viszonylag jónak mondanám, vagyis többször átolvastam, kijavítottam, és akár addig is mehet folyamatosan, de utána tényleg nem tudom garantálni a napi frissítést. A másik történetből nem akarok feltenni, abból két fejezet van, és azokat is ki kell bővíteni, ráadásul, Zorának is írtam, már egy harmadikon jár az eszem, de még be kell fejezni a két meglévőt.
Hiába vagyok (jobban szeretem még a lányok közé sorolni magam, mert az fiatalabb), nem tudok egyszerre többfelé figyelni, és nem akarom, hogy egymás rovására menjenek a történetek, vagy hogy máshol használjam fel egy-egy ötletemet, ezért is nem foglalkozok most a többivel.
... most mit csináljak? 32-ig vagy 43-ig tegyem fel? Mikor tartsak szünetet? Egyáltalán kell szünet? Hiszen, ha kész, miért ne olvassátok? Ilyen és ehhez hasonlók járnak a fejemben. A legrosszabb, hogy nyomás alatt sem tudok gondolkodni, szóval az nem megy, hogy minden nap új részt írok, hogy másnap meglegyen, mert nem biztos, hogy úgy sikerül, ahogy szeretném.

Más. Úgy terveztem, nem nyitok új oldalakat, minden ide jön, lehet válogatni, de tegnap hullócsillagnál találtam sablonos honlapot, és annyi szép és jó és praktikus demót láttam, hogy elkapott valami szörny, és befészkelte magát az agyamba, hogy próbáld ki, próbáld ki.... de nem engedek neki. Tetszik a mostani, szeretem, egyszerű, de mégsem lehet kétoldalra pakolni, és a szövegrésze is keskeny...
Nem, Darolyn, ne gondolkodj!
:) A Simsben is megtörtént már, hogy csak gyártottam a szereplőket halomra, vagy éppen a házakat, mert olyan kedvem volt. Ez is ilyen lehet, változtatni a megjelenésen, aztán megint újat választani, de maradok. Lementettem, úgyhogy bármikor elő lehet venni, ha szükséges.

Most ezek járnak a fejemben, meg az, hogy le kéne mosni az ablakokat, a függönyöket meg bevágni a mosógépbe, de ezzel várok, amíg jobb idő lesz.
Itt van mellettem egy pohár tea (Zöld kimonó: ananász és gyömbér sencha), és mindjárt elalszok, pedig azért csináltam, hogy felébredjek. Egy pohár már lement, ez a második, és még van szerintem a kannában. Japán kanna, ám! Páromé, csak most nincs itt, és gondoltam egyszerűbb, mint tűzhelyen forralni a vizet  mert ez szűrős, csak beleszórni a teát és egyben kiborítom, nem kell halászni a kis szitával. Majd teszek fel képet. Vagy nem. Végülis az övé. Tegyen fel ő. (Már ha lesz blogja, mert most nincs, hi-hi.)
Szívesebben ittam volna Skót karamellt (az fekete tea, és tejszínes-mogyorós-mandulás), de ő jobban szereti a zöld teát, és a kannában is csak zöld készült eddig, nem akartam befeketíteni. Van még fehér tea is, de most ehhez volt kedvem. Meg van még Japán genmaicha, meg bancha, de a kimonót jobban szeretem. Vagyis a genmaichát nem, a bancha cukorral egész jó, de az ananászos... nagyon finom (ahogy Farkas mondaná a Pirosszkában). (Mégis honnan van Devyn teaszeretete? :))
Asszem tanulok még egy kis angolt, aztán nekiállok a lemezeimet adatbázisba vinni. Az előzetesek megvannak, de a saját gyűjteményem (doksik, képek), még nincsenek kategorizálva, és ha valamit keresek (mondjuk valami régebbi jegyzetet), mindet át kell nézni. (Sóhaj.) De jó lenne egy külső vinyó!
Akkor most megyek is aludni.
Vicc. :) Tanulok. Vagy nem. Jaj, nincs kedvem semmihez. Megy itt a zene, de asszem lecserélem. Depresszióra (ez volt a reklám:)), mert az feldob. Az Offspring még jobban feldobna, de a Depit még nem untam meg. Nem mintha az Offspringot meguntam volna,... Na mindegy, nem magyarázkodok. Megvan! Childrent dobok a Depi mellé (Egyensúly albumukat hallgatom most, eddig még nem hallottam, és annak ellenére, hogy 2008-as, aktuális. Majd keresek dalszöveget.)
Na, most már tényleg megyek. (A tea ugyebár vízhajtó?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése