2011. március 16., szerda

Március 14-i séta

   Hosszú hétvége volt, hosszú napsütéses időszakokkal, és szerencsére itt nem fújt (annyira) a szél, és nem esett (annyi) eső, mint északabbra.
   Sétáltunk az erdőben, és vittük a fényképezőt, ami természeteles lemerült a végére, de addig...

   (A képek nem időrendben jönnek.)

   Szinte végig olyan ösvényen mentünk, melynek mindkét oldalán hóvirágok voltak. Féltem, hogy nem látszik majd a képeken, de az a sok fehér... na, azok hóvirágok. (Grapes: azt hiszem, itt több zsé fekszik a talajon, mint nálatok.)








   A hóvirágon kívül más növényekkel és érdekességekkel is találkoztunk.








  Szép tájakra is tévedtünk.

 



   ...és nem csak dupla szivárvány volt, hanem több szimpla is. Mikor elkapott a zivatar. Az utolsó 30 percben. A buszra vártunk.

  Megint meglátogattuk azt a kis völgyet, ami néhány évvel ezelőtt nagyon megtetszett.







   Aztán volt egy másik völgy is, azt megmásztuk.


   Végül: nem tudom, honnan jött, de felnéztem.
 
(eredeti)

(javított színek)

(itt megcsúszott a kezem)



 



   Úgy tervezzük, hogy áprilisban (vagy mikor kizöldül a domb) újra elmegyünk.
   Majd azokról is hozok képeket.

3 megjegyzés:

  1. Hát csudaszépek:))))
    A hóvirágos ráközelítéssel tökéletes, de felülről harmadik anélkül is fulextrás.

    taplógomba, meg a másik két virág (kék meg a sárgás-nem tudom mi a nevük), csodálatosak.

    Szivárvány. nekem is komoly gyűjteményem van belőlük. Egyszerűen nem lehet kihagyni a fotózást, igaz?

    A fás képek közül az tetszik, amin sárgás az ég.
    Ezekből is kérhetek kölcsön a Képtárba? :))))
    Bükkfák vagy nyírfák? Inkább bükk.

    A "Szép tájra tévedtünk" sor feletti képen körben az gyöngyvirág?

    VálaszTörlés
  2. Imádok erdőben sétálni. ^^ Amint úgy adódik, elviszem barátnőmet valami hasonlóan szép és békés helyre. :-) De jelenleg az időjárás sem kedvez nekünk. "-.- Esiiiiik... :-(

    VálaszTörlés
  3. Huhh, akkor mégis látszik:)
    A taplógombát én is felismertem, de a többi nem tudom, mi. Láttunk táblákat, de azokon pont nem voltak rajta.
    A szivárványt véletlenül láttuk meg, szerintem nincs is több ezeken kívül (asszem 3-4 kép van). De tényleg nem lehet kihagyni:)
    Pedig a sárgás eges tényleg véletlenül jött össze. Színeket próbálgattam, és itt állt meg a kezem. Szerintem is egész jó, de sajna nem sikerült olyat összehozni, amit szerettem volna:)
    Nyugodtan vihetsz belőlük:)
    Bükkfák:) Szürke a törzsük. A nyírt simán felismerem, van otthon is kettő, annak fehér a törzse.
    Gyöngyvirággal nem találkoztunk, asszem annak nincs még itt az ideje (áprilisi, otthon György-virágnak is hívják - ápr. 24. György). Vagy hóvirágok, vagy medvehagyma.
    Korán volt még, de sok helyen lehetett érezni a medvehagymát.

    Artie: Sikondát próbáljátok ki egyszer, elég sűrűn jár a busz. Van ott tó, és körben erdő, és nem is kell sokat menni, van ott egy olyan erdő, ahol nagyon öreg, nagyon vastag fák vannak... Tettem fel erről képeket? Na, akkor teszek:)
    Itt is rossz idő van, ma fújt, esett. Pedig már kezdtem örülni, hogy tavasz van.

    VálaszTörlés