2011. március 26., szombat

Fantasy-képek

   Hétvége van. Takarítok. Nincs igazán kedvem hozzá, de muszáj rendet rakni, és megszabadulni fölös dolgainktól. Tegnap este a könyvjelzőket raktam rendbe, ma a lakást. A gépet folyamatosan archiválom, és mivel kell a hely, meg egyébként is tettem félre képeket, amiket a blogra szánok, így feltöltök párat (szépen lassan, darabokban, mert rengeteg van).
   Ez most a fantasy c. mappa tartalma. Hogy honnan szedtem össze őket, a múlt és feledékenységem homályába veszik, és elnézést kérek, ha valaki felismeri saját alkotását Pusztán azért mentettem le, mert tetszett.

(Megjegyzés: azért számozom meg őket, hogyha esetleg hozzászólásban megemlítitek, könnyebb legyen hivatkozni rá.)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

6 megjegyzés:

  1. Vááá, de jó képek! :-D Ráadásul imádom a fantasyt! XD ^^ Szépen lementettem párat. :P A tündéresek kifejezetten tetszenek, ihletes hasznomra lesznek... :P

    VálaszTörlés
  2. Használd egészséggel!:)
    (És ebben vagy egy kis önzőség is, mert ha neked jó, akkor nekünk is jó lesz, hisz olvashatunk téged:D)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ilyenekkel van nálam is tele a gép azzal megtoldva, hogy rajtam kívül mások is képmániásak a családban és más típusú képekre vannak rákattanva. Szóval kezd véges lenni amemória:S
    nagyon klassz a gyűjteményed:)))
    Borus Valejot ismered?

    ArTie!
    Várom az ihletet sztorikat:)

    VálaszTörlés
  4. Hajaj, én is gyűjtök mindenféle képet, és épp azért teszem fel a netre, hogy egyrészt hely szabaduljon fel a gépemen, másrészt meg így is meglegyen, ne csak lemezen.
    Boris Vallejo - nem ismerem, de rákerestem, és asszem lepusztítom a képeit:) Szépek:)

    VálaszTörlés
  5. hű viszek ezekből a képekből ha nem bánod.......sok sok írásra ösztökélt...köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Persze, nyugodtan, épp azért tettem fel őket:) Az meg kifejezetten örömömre szolgál, hogy megindították a fantáziádat:)

    VálaszTörlés