2011. március 18., péntek

Harry Potter 7/2

   Most találtam!!!

4 megjegyzés:

  1. Hm, jó volt az első része, egész jól megoldották, megvalósították azt a fura nyomasztó hangulatot, amely a könyvből áradt. :-D Igazából nem annyira szeretem a HP végét, mert elég sokat szomorkodtam rajta... XD De nagyon várom természetesen! :-D És kíváncsi vagyok a forgatási helyszínekre... :P Ha felbukkan Skócia! :-D :-D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is teljesen visszaadta a könyv hangulatát. Volt néhány dolog, ami persze a könyvben jobb volt (a háttérinfók kimaradtak a filmből, azt nagyon sajnáltam).
    Ja, a végét én sem szeretem, a szomorúsága miatt, de mondjuk a hatodik vége is szomorú volt.
    Úgy rémlett, hogy május/júniusban jön, de itt az van, hogy júliusban.
    Csak legyünk már ott:)

    VálaszTörlés