2011. március 27., vasárnap

Már megint virágok

   Ezek a képek március 13-án, vasárnap készültek. 










   Nagyon jó illata volt a Jácintnak, naponta többször is odamentem hozzá, hogy szagolgassam. Nem telítette be az egész nagyszobát, de a közelében jó illat volt.
   A májlevélre azért vagyok büszke, mert még mindig él, és ráadásul két új levelet is hajt.


   Tegnapi, azaz március 26-i képek:



   A májlevél új levelei egyre nagyobbak, de szerintem az egyik régi el fog száradni. Ez az alsó képen a baloldali felső vízszintes levél, kicsit lapos a vége, és fehér, és porlik.
   A Jácint elnyílott, illata már csak nagyon halványan van. Rá is büszke vagyok, mert kicsiként került hozzám, és megnőtt, virágzott, jól érezte magát.


   Új szerzeményünk, a hosszúhétvégén került hozzánk (vagyis hazahoztam a boltból) egy fehér, rengetegszirmú korallvirág. Eddig még ő is bírja, egyre több szirmát nyitja ki.



   Nagyon úgy néz ki, hogy a lithops és hasonló növényekkel nem tudok bánni, nem maradnak mellettem életben. A májlevél is pozsgás, meg a korallvirágok is, ők meg bírják. Talán kevésbé kényesek. Remélem, sokáig boldogítjuk egymást.

5 megjegyzés:

  1. jaj, de jól néz ki ez a korallvirág: ) Én már nem merek semmit se venni, mert nincs hova tennem őket. Veszek egyet, és egy-két év múlva azt veszem észre, hogy már hárman vannak.
    Jácint is klassz volt. Az enyémek még sehol se tartanak, de nárciszom mindjárt lesz... aztán préselhetem is:(

    VálaszTörlés
  2. :-))))))))látom elkezdtek Veled-Általad intenzíven dolgozni a virágok-növények...

    látod így kezdődik minden...amibe már rég benne vagyunk:-))nyakig:-D

    VálaszTörlés
  3. Grapes: a hely nálunk is gond. Most leállunk egy darabig, mert már tényleg nincs hova tenni:) Szegény virágok! De legalább megmaradnak az örökkévalóságnak. (Csak tudnám, hogy mihez kezd annyi növénnyel az egyetem... ha a... mennyien is vannak? 2-300-an? Ha minden évben 100 növényt visznek, az rengeteg. Biztos megvan az ok, hogy a diákokkal szedegetik össze a növényeket, de akkoris!)

    Meleron: és a növények még kivitelezhetők. Szép lenne, ha állatokat is hoznék haza:) Múltkor egyébként azt álmodtam, hogy busz hátulján utaztam, kívülről, és valami idióta kismacskákat dobált ki a kocsijából, én meg elkaptam őket. Szegények megfagytak, mire a végére értünk, de akkoris. Legalább egy kicsit segítettem rajtuk:)
    ... De ha így kezdődik, mi jön még? Tényleg lovat fogok hazahozni?:D:D

    VálaszTörlés
  4. Dehogy...dehogy..nem viszed haza..majd TE költözöl a lovak közelébe...és máris egy helyen lesztek:-)).......ki van ez találva......ÉTERI-LOGIKA...:-)

    VálaszTörlés
  5. ... elhiszed, hogy már egy ideje gondolkodok azon, hogyan lehetne "tanyára" költözni? Mondjuk erdő mellé, messze az úttól, és úgy, hogy elférjenek a növények, és akár még lovak is legyenek a környéken? Amolyan "Megyébe" költöznénk:)
    De persze csak úgy, hogy netünk is legyen.:)
    (Arra kíváncsi vagyok, mi lett volna, ha mondjuk zsiráfot írok? Afrikába nem költöznék:))

    VálaszTörlés