2011. január 17., hétfő

Mai menetrend

   Először is feltelepítem a legújabb magyar avg-t a gépemre, és amíg fürdök, lefuttatok egy ellenőrzést. Aztán addig itt ülök, és olvasok, filmet fejtek meg nézelődök, míg G meg nem jön (ez olyan fél kilenc-kilenc tájban lesz), aztán átmegyek a gépemhez, elfekszem a kanapén, és ha elbóbiskolok, se baj, de végre lelkiismeretfurdalás nélkül játszom.

   Nem, még nem végeztem teljesen a munkával, de annyira megakadtam, hogy ma már nem tudok vele haladni, holnap új lendülettel (segítséggel) folytatom.
   Szóval a pihenés elkezdődött, legalábbis nagyon remélem.

4 megjegyzés:

  1. Nálam nod 32 van, és szintén semmi pihenés. nem értem,miért most akar mindenki tanulni. Felállítottam egy egyéni csúcsot, 10 perc alatt két új tanítvány jelentkezett, egy lelépő diák helyett kettő jött. Nem tudom, sírjak, vagy örüljek.
    grapes

    VálaszTörlés
  2. A sírást hagyd meg a szülőknek, és a tanároknak, te meg örülj, hogy ekkora az érdeklődés:)

    VálaszTörlés
  3. AVG helyett ajánlom a Microsoft Security Essentials-t! Alig látni, bármit csinál, nyugis, nem lassít, és szerintem ingyenesek között a legjobb! :-) (És ami nagyon lényeges: víruskeresésnél egész gyors!)

    VálaszTörlés
  4. Jó az AVG, nem zavar be, eddig semmi gondom nem volt vele, vírust sem kaptam be, csupán két éve nem frissítettem.
    De felírom:)

    VálaszTörlés