2011. január 18., kedd

Axe

   Ezt most találtam, nekem nagyon tetszik!!

6 megjegyzés:

  1. angyalok, Olaszország:) Nem tudtam, mire fog kimenni a dolog. Meglepő volt, de jó :)))
    grapes

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nekem a szárnyak tetszettek, nagyon jól megcsinálták:)

    VálaszTörlés
  3. Hehe, tényleg jó!:D Nem tudod, ki az első angyal? Tök ismerős... A szőke, aki először pottyan a földre...
    Érzed a rímet, mi? :P
    Na jóccaka! Rámfér már az alvás :D...

    VálaszTörlés
  4. Azért ez oda*asz!Már bocs a kifejezésért.
    Először azt hittem valami új film,de ahogy a srác köré csoportosulva "szaglásztak" leesett.AXE
    A pasimnak nem veszek,még itt megcsal valami kis szárnyassal... :D

    VálaszTörlés
  5. Na, én is veszek ilyet! X'D AXE-ot használok éppen, de nem ilyen angyalpottyantósat. :-D

    Amúgy tényleg tök jó reklám. :-)

    VálaszTörlés
  6. hullócsillag: nem, sajna nem tudom, ki a szőke. De a rím jó:D

    Dyna: :D Várjuk meg, míg Artie kipróbálja, aztán, ha nem esnek angyalok az égből...:)

    Artie: hajrá! Ha legközelebb dm-be megyek, meg"szaglászom":)

    Aztán majd elújságolom, hogy lepotyognék-e:)

    VálaszTörlés