2011. január 19., szerda

In the NAME of...

   Alapvetően nem mi választjuk meg nevünket. Kapjuk, és hozzá kell idomulnunk. Vagy a név válik olyanná, mint amilyenek mi vagyunk.
   Van, aki nem szereti a nevét, van, aki megváltoztatja, és előfordulnak ezek kombinációi.
   Én nem szeretem a nevem, mert az esetek többségében elsőre félrehallják, félreértik, és lemarad betű, vagy éppen felcserélik valami mással. Pedig semmi extra nincs benne.
   Az iwiw szerint egyedül vagyok az országban ezzel a névvel. De tényleg nem különleges. Még ékezet sincs benne. Na, jó, az i-n van pont, de az alaptartozék.

   A Darolynra viszont büszke vagyok. Arra, hogy megtaláltam, hogy ezt találtam, és hogy egyáltalán találtam olyat, ami tetszik.
   Azt nem mondom, hogy jobban illik, mint a saját nevem. Szerintem egyik sem az igazi. De megbarátkoztam velük.
   A személyiségem viszont fix. A valóságban is olyan hülye vagyok, mint Darolynként. Sőt.

   De! Azzal nem tudok mit kezdeni, ha más beszél vagy ír a nevemben. Nem helyettem, hanem a "Darolyn" név alatt. Ne értsetek félre, nem panaszkodni akarok, sem árulkodni.
   Csak megvont vállal kitárom a kezem => ilyenkor mi van?

   [...]

   Nemsokára nevet váltok, azzal már nem leszek egyedül az országban, de nem baj, nem sajnálom, hogy elhagyom múltamat, hiszen olyan nevet kapok, ami tetszik.
   ... és akkor már tényleg nem lesz ékezetem.

6 megjegyzés:

  1. Írd ki a Darolyn Hawksot, és lássuk arra mit lép a konkurencia,aki mellesleg egy nick-tolvaj:(
    grapes

    VálaszTörlés
  2. Ja, én is láttam az említett incidenst! Elég genyó egy dolog...
    Mellesleg a Darolyn nagggyon jó kis név :)... van valami története??
    Az új névhez pedig gratula-matula! ;) :D...

    VálaszTörlés
  3. Gondolom, lövésed sincs, ki lehet a bitorló?
    Most hirtelen az jutott eszembe, hogy a nevünkben akárki akárkinek baromságokat írhat.
    HÚÚÚÚ!
    na ezután nem leszek lusta bejelentkezni egy komihoz, de a chat még így is védhetetlen.

    VálaszTörlés
  4. :-( ismerem az érzést..nekem is volt ilyen "rajongóm", aki a nickem és személyiségi jegyeim, írásaim másolásával ám kicsit vulgarizálva, kiparodizálva nyitott blogokat és írt másoknak..

    De tudod Darolyn...légy rá büszke inkább ha valaki utánozni igyekszik Téged...mert ez annak a jele....hogy van Benned valami.

    AMI UTÁNOZHATATLAK...és csak az utánozhatatlanokat igyekeznek általában másolni...de nem sok sikerrel...hiszen egy adidas márkát is árulhatnak a piacon adidas felirattal de egy hét után kiderül a csalás......:-)

    Ezer neved volt már életeiden át...van most egy "törzskönyvezett"....és Benned még ezer.....ha kedved van válogass....a lényeg TE VAGY...nem a cimke...

    szeretettel

    Meleron - Tünde

    VálaszTörlés
  5. Váá, bitorlók!!! -.- De hát tény, hogy az egyéniséget nem tudják utánozni. Az képtelenség. :-)

    Darolyn, én sem szeretem az igazi nevemet, ezért van álnevem. :-D De azon nem gondolkodtam, hogy teljesen lecseréljem, az élet minden területén... Felvehetném a barátnőm családnevét. XD Az jobban tetszik, mint a mostani. A mostani túl egyszerű. :P (De úgysem teszem meg... :-D)

    VálaszTörlés
  6. Grapes: bármit írok, a következőt ugyanazzal a névvel írja. A másik cellába blogot írtam, azt is beírta. Az emilcímet már meg sem próbálom:)

    hullócsillag: az, genyó:/ És még nincs vége.
    Története? Rajtam ragadt:)
    Az új név még messze van, de köszi:)

    Grapes: fogalmam sincs, ki lehet, de van egy tippem, hogy korábban is ő szólt meg xxx-ként. Gondoltam, van egyfajta etikett, hogy nem írunk más nevében, de úgy látszik nincs, vagy túl bizsergető felrúgni. Ja, gondoltam, hogy bejelentkezve írok, de nem akarom a részekhez vinni ezt a problémát. Marad a chat, kockáztatok:)

    Meleron: azta, az már tényleg pofátlanság. Sikerült "felszámolni"?
    Bennem van a hiba, nem szeretem, ha másolnak. Általánosban is elültettem magam máshova, hogy ne másoljanak.
    Csak kár, hogy a forma sokszor többet számít, mint a tartalom: a nevet nézik, nem azt, AKI.
    Igaz, Rómeó és a rózsa esete. Más névtől még nem leszek más. (De azért kicsit megváltoztat.) Köszönöm:)

    Artie: nekem tetszik mindkét neved:) Az igazi épp az egyszerűsége miatt:)

    VálaszTörlés