2011. január 27., csütörtök

10. Rejtvény - 2011. január 27. 20:00 - febr. 3. 20:00

   Üdv ismét a rejtvények világában!  Ma öt kategóriát hoztam, és igyekeztem könnyebb vagy könnyebben utánajárható képeket válogatni. Remélem, most összejött.

   Hol van.
01. - Louvre - Artair McKnight

02. Mount Everest - b.m.grapes

   Ki ő.
03. - Clint Eastwood - von Birken

04. Ralph Fiennes - von Birken
05. Rachel Weisz - Any4444
(von Birkennek +1 pont a filmcímért: Az elszánt diplomata)

   Film.
06.

07. - Tűz a víz alá - Dirgesinger

08. - Harry Potter 5 - Bonnie Bell

09.

10. Gyűrűk Ura - Any4444

   Autók.
11. - Lada - von Birken

12. - Cadillac - Artair McKnight

13. - Koenigsegg - Artair McKnight

14. - Lincoln - von Birken

   15. Hogy folytatódik? - von Birken
   "Egy kis muzsika, egy kis kánkán, denevérember feje a lándzsán."


   Hajrá!

22 megjegyzés:

  1. szia. a 8-as nem a Harry Potter és a Főnix Rendjéből van?

    VálaszTörlés
  2. 8-as Dark City?
    15-ös: "denevérember feje a lándzsán."
    11-es Lada

    VálaszTörlés
  3. 14-es Lincoln

    Bocs, azért írom majd' egyenként, hogy ameddig gondolkozom, nehogy elküldje más. :)

    VálaszTörlés
  4. Mindjárt frissítek:)
    Nyugodtan mehet egyesével is:)

    VálaszTörlés
  5. 13. Koenigsegg (ennek a nevén mindig vigyorogni szoktam :P)

    VálaszTörlés
  6. Ja, nem láttam, hogy von Birken kilőtte a Ladát... :(

    VálaszTörlés
  7. ó, már elkéstem, mindent megfejtettek, amit tudtam:(
    2. Himalája, Mount Everest?

    VálaszTörlés
  8. Szia!:)

    A 10-es szerintem a Gyűrűk ura egyik jelenete. Azt hiszem a 3.-ból A király visszatérből...

    VálaszTörlés
  9. Na:
    Artie: én is nevetek a Königseggen, de az autó szééép:)... És a Cadillacet is:) (Egyébként épp nálad vagyok:))

    Grapes: hát, sajna, de a 2. jó:)

    Any: Szia! Igen, a második részből, Helm-szurdoknál:)

    VálaszTörlés
  10. Ja, még a Lincolnt se én találtam ki. Pedig annyit kerestem. XD

    VálaszTörlés
  11. Jár bónusz a 4-5-ösért, ha megmondom a film címét? Ha nem akkor is megmondom: Az elszánt diplomata

    VálaszTörlés
  12. Ez a himalájás kép hogy készült? Nagyon széles és fura az égbolt.

    VálaszTörlés
  13. von Birken: oké, akkor az új esélyben a 2-3 filmcíme is pluszpontot ér:)

    grapes: gondolom, panorámaként. Hogy a fényképező speciális vagy a módszer, nem tudom. Miért fura az ég? Ha körbeér, így nézne az ég, nem?

    Dirgesinger: ott a pont, ha a 7-re gondoltál:)

    VálaszTörlés