2011. január 17., hétfő

Golden Globe

6 megjegyzés:

  1. Hú, A fekete hattyúra egyre kíváncsibb vagyok... nagyon tetszett a trailere, de durva... nem merem egyedül megnézni... meg este sem :D...

    VálaszTörlés
  2. Kövezz meg, de amint láttam, hogy Natalie Portman játszik benne, felhagyott az érdeklődésem:)
    De! Christian Bale kapott díjat!:)

    VálaszTörlés
  3. Én szeretem Natalie Portmant, és talán egyszer a filmet is meg tudom nézni, de szerintem nem nekem való. XD
    Amúgy engem zavart ez a mostani Golden Globe. :S Túl sok díjat bezsebelt, és túl sokra jelölték érdemtelenül a Social Network-öt. Oké, csak 3/4 részéig láttam suliban, mert vége lett az óráknak XD, de az nem nyűgözött le. Erre az Eredet elől is elorozott díjakat. "-.- Az Eredet meg nem kapott semmit.

    VálaszTörlés
  4. Szegény Johnny:((
    De Natalie-nak én is örülök.
    grapes

    VálaszTörlés
  5. Az Oscar még előttünk van, talán majd ott:)

    VálaszTörlés
  6. Artie: Nem ismerem a Black Swant. Sem a facebook-filmet. Mondjuk utóbbit G most kajtatja, merthogy mennyi díjat kapott, meg mennyire jó lehet. Ezt mondjuk megnézném, szigorúan Davic Fincher miatt:)
    Az eredet meg szerintem sokat érdemelne:) A zene biztos:)

    VálaszTörlés