2011. január 15., szombat

Fáradt vagyok

   Erre hogy jöttem rá?
   Nemrég értem haza a munkából. Nem részletezem, legyen elég annyi, hogy kicsit későn küldték az anyagokat.
   Szóval ülök a buszon (amire 15-20 percet vártam a hétvégére melegrekordot dönteni akaró, de itt kissé alulteljesítő időjárásban), és valahonnan rágó illatát fújta felém a menetszél. Olyan tutti-fruttit, mint amilyen illatúak némely óvszerek.
   ... és nem röhögtem fel, még magamban sem.
   Hát innen tudtam, hogy fáradt vagyok.


7 megjegyzés:

  1. Hát, nem örülök, hogy fáradt vagy, de ez azért vicces volt, ha nem haragszol... :-D :-D :-D

    VálaszTörlés
  2. és most először elgépeltél valamit, ebből is látszik.:(
    Jaj- jaj, te szegény, erőt küldök Neked itt az éteren át....:))))

    VálaszTörlés
  3. Artie, nem haragszom, sőt!:)

    Grapes, köszi, javítottam a rögöhést:), az erőt is köszi:)
    Egész nap gépeltem, úgy látszik, belezavarodott az ujjam:)

    VálaszTörlés
  4. ne viccelj! te vagy itt talán az egyetlen, akinél soha,e gyetlen hibát se láttam még :)
    Bocsánatos bűn, főleg fáradtan:)

    VálaszTörlés
  5. Hajaj, pedig mennyi hiba van:) Azért köszi!

    VálaszTörlés
  6. :D:D... erre csak egy megoldás van... aludni!:D...

    VálaszTörlés
  7. Igen, tudom, de nehéz elszakadni a gép elől:)

    VálaszTörlés