2011. január 14., péntek

Ez lehet, hogy jó lesz

8 megjegyzés:

  1. Nálam nem jön be semmi:( csak nagy-nagy feketeség :(((

    VálaszTörlés
  2. :( Nemtom, lassú a netünk, de behozta.
    Lecseréltem.
    Most jó?

    VálaszTörlés
  3. na most jó:)
    haláli, nekem az Elton John-os törpe tetszett. Szegény halacska:(
    Azt hittem, már nem lehet több bőrt lehúzni a Rómeó és Júliáról. Úgy látszik, tévedtem :)))

    VálaszTörlés
  4. :)Igen, a hal édes:)
    Voltak jó poénok az előzetesben, csak attól félek, hogy a film tele lesz tipikus elemekkel (mint a nem-lehet-mert-beragadtam rész). De azért vicces.
    Láttam a Zeffirelli- és a Baz Luhrman-félét is (utóbbi a rendezés miatt tetszett jobban), meg olvastam is, és ha én rendezném, tuti, hogy nem ölném meg a főszereplőket, dehát az már nem ugyanaz a történet lenne, de biztos van még sok ebben a történetben.:)

    VálaszTörlés
  5. Hú én imádom a történetet, kismilliószor olvastam :)... Viszont utálok minden ratyi feldolgozást... ez sem jön be, bár vannak benne jó poénok, de szerintem Shakespeare forog a sírjában :S...
    A Zeffirelli film gyönyörű, a másikat asszem nem láttam =/...
    asszem...

    VálaszTörlés
  6. Jaj, nagyon hülyeség! X'D De kerti törpés változat még nem volt, szóval... részemről rendben van! :-D Majd ha nevetni akarok, megnézem! (És sokszor akarok nevetni. :P)

    Ja, amúgy Júlia eredeti hangja Emily Blunt, és nagyon kedvelem! :-) De hát magyarul... ejj... XD

    VálaszTörlés
  7. Nem Shakespeare volt valamelyik szobor? Mutattak egy szobrot, talán még mozgott is.
    A Baz Luhrman-es R+J a rendezés miatt tetszett, meg a szereplők is jól játszottak szerintem. Határozottan kijelentem, hogy nem vagyok Leonardo-rajongó, de azt elismerem, hogy jó filmekben játszik.

    Emily Blunt? Hú, kár, hogy magyarul találtam meg.

    ÁÁ, jól láttam, X prof lesz Shakespeare hangja:) És milyen hangok lesznek még?!

    VálaszTörlés