2010. október 3., vasárnap

Új taggal bővült kis családunk

   Nem tudom, mi van a bloggerrel, nem tudok képet feltölteni. Pedig még nem is telt be a mobilnetkeretünk.
   Az új tag virágot jelent, kavicsvirágot (lithops), képeket is akartam feltölteni, de az elmúlt egy-másfél órában nem sikerült. Majd holnap megint megpróbálom.
   Nagyon aranyos, nekem nagyon tetszik, azóta szerettem volna ilyet, mióta néhány évvel ezelőtt először találkoztam vele. Ráadásul virága is van, ami nappal kinyílik, éjjelre becsukódik! Még nem találkoztam ilyen virággal, és nagyon élvezem, hogy mikor más-más időpontban odamegyek, máshogy néz ki.
   Vettünk könyvespolcot is, most jobban elférnek egymás mellett, mint eddig a radiátoron. Meg aztán nem akartam télre otthagyni őket. Hiába a négyből három pozsgás (tüske nélküli kaktuszféle, a levelükben tárolják a vizet), szerintem túlzottan melegük lenne. Mondjuk, most a radiátor mellett vannak...
   Már csak alátétet/kaspót kell beszerezni hozzájuk.
   Majd írok a gondozásáról meg egyebekről is.

   Más.
   A múltkori apró rejtvényt b.m.grapes fejtette meg: Josh Hartnett volt a képen. Megpróbáltam róla is feltölteni, de őt sem szerette a net, úgyhogy ez is tolódik.

8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, nekem is volt kavicsvirágom, de már "elment".Hát ezek a növények már csak ilyenek. Képzeld el, mikor gyűjtöm őket! Reggel kinézek magamnak egyet, aki gyönyörően mutogatja szirmait, azután délután már nem találom, mert addigra becsukja őket. Tanulság: délelőtt kell virágot gyűjteni.
    A könyvespolcomról én is akartam feltölteni nképet, nagyon impozáns látvány! Szóval Nálad se akar feltölteni? Akkor nem velem van a hiba. Hmm.

    VálaszTörlés
  2. Láttad már Bumbit?
    Nos, ő is elment:( Nagyon sajnálom, mert nagyon szerettem.
    Talán ez volt a gond, nem, pedig a túlöntözés. Beszéltem hozzá, simogattam, és egyik asztalról a másikra helyeztem. G. azt mondja, a kavicsvirágot nem öntözhetem, nem mehetek közel hozzá, nem simogathatom, akkor talán megmarad:)
    Dél és egy óra között vettem, akkor be volt csukódva, és azt mondták, hogy "délidőben" nyílik. Hát ez nálunk délután négy fele van. Ma, mikor megjöttem, nyitva volt, és még most is. A polc (ÚJ POLCUNK VAN, TEGNAP VETTÜNK!!!) legszélére tettem, hogy a legtöbb Napot kapja. (Északi ablakunk van, este süt be a Nap.)

    Na, kifogok G.-n! (kézdörzsölés, ördögi nevetés) Kinyomtattam Yval első 50 oldalát. Hátha így nekiesik:)

    VálaszTörlés
  3. megnéztem Bumbit :((( Szép volt.
    Az új könyvespolcnak annak idején én is nagyon örültem, most is szeretem, de már nem fér rá, sőt...
    Szóval G is papírfüggő. Nálam Lili. Az a baj, hogy ő az egyik bétám.

    VálaszTörlés
  4. Még itt van a lakásban (ha G nem tette el láb alól - szigorúan átvitten). A könyveim nagy rész 150 km-rel arrébb van, de amim itt van, azt beletettem. Most még félig üres, mert G gondolkodik, mit tegyen bele, de szerintem két hét múlva már újrarendezhetem, akkora kupi lesz ott:D
    Az, papírfüggő a drága:/ Megkaptam a befenyítést is, hogy szét fog kritizálni. De (hála az égnek) erre várok már mióta.
    Ja, és úgy kezdte a kritizálást, hogy az első mondatot sem olvasta végig. Azt sem tudja, miről van szó. De amit nem akarok megváltoztatni (most Eltanról van szó), azt nem is fogom. Csak mert nem szereti az in medias res-kezdést... Hah! Attól nálam még így jelent meg. Lusta végigolvasni az első oldalt... pfff, grrr... (és mint Muttley a Flúgos futamból)

    VálaszTörlés
  5. Azt ígérte. Majd meglátom. Annak is örülni fogok, ha egyáltalán belekezd:)

    VálaszTörlés
  6. :-DDD Mintha valami áldozat volna. ha tudná, hogy nem :))))

    VálaszTörlés
  7. Az a helyzet, hogy eléggé más a stílusa. Más tetszik neki, máshogy látja a dolgokat, és már eleve úgy áll hozzá a írásomhoz, mintha nagy gond lenne vele. Mondja, hogy ez tetszik neki, meg az, de csak azt tudom válaszolni, hogy akkor olvasson bele. Ne tegye le a második bekezdésnél, hanem olvassa tovább. Mert ott a gond, hogy az eleje alapján ítél. Ezért nem szereti a durrbele-kezdést. De ha egyszer így jelent meg...!!!???!!! :D:D

    VálaszTörlés