2010. október 3., vasárnap

Rejtvény V. - október 8. 20:00-ig

   Íme a következő feladványsor. Most 10+1 pontot lehet szerezni. (Vigyázat, csalok! Átfedésveszély!)


   Ki-ő-kategória:
   Na, jó, Stohl András könnyű feladvány lenne. A mellette ülő(?) fiatal színész nevére  (vagy abban a bizonyos filmben annak a bizonyos szereplőnek a nevére) vagyok kíváncsi. A két kép ugyanaz, csak gondoltam, hátha színesben könnyebb.
1. Mátyássy Bence - Any4444

   Itt is van a dupla feladvány. Elsősorban a bal oldali nő nevét várom, a filmcím ér pluszt.
 2.
2+.

3. Jude Law - b.m.grapes

4. Johnny Depp - hullócsillag

   Film-kategória:
5. - Nagy hal - von Birken (később)

 6. - Szövetség - von Birken (később)

7.Van Helsing - b.m.grapes
 

   Megint új kategóriát vezetek be, ezúttal autómárkák címmel.
8. Bentley - Any4444

   Itt is ugyanaz a kettő, csak gondolom az idők folyamán finomításon esett át.
9. Maserati - Any4444
 

   Szem-kategória:
 10. Hugh Jackman - Any4444


   Hajrá!

17 megjegyzés:

  1. 3. Jude Law
    5. What's eating GG?
    7. Karib-tenger kalózai

    VálaszTörlés
  2. 3. stimmt
    Mindjárt írok választ Yvalhoz meg új bejegyzést is. (Meg közben fél füllel IJ4.)

    VálaszTörlés
  3. Nos... hát... a szereplőt eltaláltad, az ott tényleg Dorian Gray, de... melyik filmben?;)

    VálaszTörlés
  4. Könnyed erkölcsök? (fejvakarás) Azt nem ismerem...
    ÁÁÁ, Easy Virtue... Bocs, csak az angol címekkel jobban vagyok:) Nos, a képen Dorian Gray látható, de nem Ben Barnes játssza (de szívesen megnézném azt a filmet!!), viszont a Könnyed erkölcsök is érdekel, asszem fenn is van a megszerzendő filmlistámon.:)

    VálaszTörlés
  5. Akkor akaratlanul is eltaláltam a szereplőt a képen,mert én a Ben Barnes féle Dorian Grayre gondoltam. Kerestem mást is de valami 1945-ös Dorian Gray arcképe címet dobott ki, ha jól emlékszem...szóval most már tényleg nem tudom melyik filmről van szó, de keresgetek még...:)

    VálaszTörlés
  6. A 45-ös megvan, de még nem láttam (nem Ben játszik benne:)). Oké, szerintem nincs sok film, amiben "Dorian Gray" játszik.
    Segítség: a film címében nem szerepel a neve.

    VálaszTörlés
  7. Igen, gyönyörű autó:) Bár, múltkor egy majdnem ránktolatott:)

    VálaszTörlés
  8. 7. Van Helsing ,tegnap nem néztem meg közelebbről :P
    Tényleg Josh Harnett? Hát, én vagyok legjobban meglepődve!
    Kár, hogy Hugh Jacmant nem ismertem meg, nagy kedvencem.
    (5. és 6-ost is láttam, de nem emlékszem :S)

    VálaszTörlés
  9. 7. Igen!
    Tényleg Josh, de ha nem a könyvtárában lett volna, lehet, hogy én se tudtam volna:)
    Hugh Jackman nekem is nagy kedvenc:)

    VálaszTörlés
  10. 2. Rachel Hurd-Wood ?
    4. Erre mondják, hogy nagyon konkrét az álla? :-DDDDD
    De nem tudom, ki. Egyelőre.

    VálaszTörlés
  11. 2. Őt nem ismerem, majd utánanézek. Egyébként nem ő az:) Ha a filmet felismered, onnan könnyebb;)
    4. Háát, neki konkrét mindene:)
    Férfi színész, egyébként.
    Szerintem a szájára koncentráljatok:)

    VálaszTörlés
  12. Rachel Hurd-Wood: Dorian Gray, mi? :D
    Nem, ő túl fiatal a képen szereplő nőhöz képest, 22 év van közöttük:), anyja is lehetne:) De nem:)

    VálaszTörlés