2010. október 5., kedd

Kavicsvirág

   Ő az új családtagunk. Nevet még nem találtunk ki, igaz nem is kerestünk, de majd csak lesz valami. Bár szerintem marad a Kavics.
   Kavicsvirágnak hívják magyarul, és mikor G. megtudta, hogy őt viszem haza, azzal jött, hogy nem is virágot hoztam, hanem kavicsot. De ha egyszer annyira tetszik?!
   Fényigényes, nem szabad nagyon öntözni, és el vagyok tiltva a simogatástól, közelről nézéstől és a hozzábeszéléstől. Így talán megmarad közöttünk.



   Mikor hazahoztam, még ennyire sem nyílt ki. Aztán később...


   A három pozsgás.

   Ekkor még nem volt meg a könyvespolcunk, ha világos lesz, lefényképezem és felteszem. 


   ...aztán később kinyílt.



   Akármit mond is G., szerintem gyönyörű.


4 megjegyzés:

  1. Hát azt nem mondtad, hogy ennek ilyen gyönyörű virága van! :-D
    A dögvirágom egyébként nagyon egyszerű fajta, könnyen beszerezhető
    http://farm4.static.flickr.com/3432/3870643240_d62e3c18d1_o.jpg

    VálaszTörlés
  2. :) Nem a legszebb, de szerintem azért szép, mert egyszerű:) A kép, amit küldtél, nagyon szép! A mimóza utánra felveszem a listára:)

    VálaszTörlés
  3. Kár, hogy nem laksz közel, adnék belőle, mert már 3 cserépre terjeszkedett :)
    Én a piacon vettem 300-ért, szóval nem elérhetetlen.
    Egyébként crotonunk is volt. Annak külön novellába illő története van. Lehet, egyszer megírom :-D

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagy kár:) G. meglepődött, mikor meglátta, még jobban, mikor a nevét is megmondtam:)
    Meggondoljuk:)
    A novellát mindenképp írd meg!:)

    VálaszTörlés