2010. október 22., péntek

Kutya-macska viszony

   Méghogy nem bírják egymást!


















6 megjegyzés:

  1. Petra azt üzeni: Tök jó képek!
    És lementette majdnem mindet.
    Nálunk mindig volt/van kutya-macska együtt, de sajnos az idill valahogy nem jön össze.
    A németjuhászunk zsigerből utálta a macskákat. Ezt nem részletezem, mert véresebb, mint egy vámpírfilm.
    A mostani szeretné a macskákat, főleg játszani szeretne velük, fogócskát, de a macskáknak nem tetszik. Nem vevők egy túl gyors és hatalmas kutyára.
    Volt perverz kutyánk is, aki.... hát hogy is mondjam, mire akarta használni a macskánkat... érted?Meg akarta erőszakolni.

    VálaszTörlés
  2. :D:D Ilyet se hallottam még! :D:D Tényleg perverz lehetett:) De legalább szerette őket:)
    Odahaza volt kutya is, macska is, külön és együtt. Bírták is egymást, meg nem is.
    Viszont azt nagyon sajnálom, hogy a legelső macsek, aki ENGEM szeretett (nem a többieket), hát... összetalálkozott a félig megőrült németjuhásszal. Mondjuk inkább, mintha az öcsémnek megy neki, de akkoris!
    Nyugodtan vihetitek a képeket, örülök, hogy tetszenek:)

    VálaszTörlés
  3. Jujj... micsoda sztorik!! XDXD Hehe. :D
    Na de amúgy nekem nagyon tetszenek ezek a képek. Aranyosak együtt. :D Bár az én kutyám is utálja a macskákat, de ő sok mást is utál. :P
    Mindemellett rögtön a barátnőm jutott eszembe. Csak azért, mert ő imádja a cicákat, én meg inkább kutyapárti vagyok. Azt mondta, hogy ha lesz egy kastélyunk Skóciában (mert én azt akarok XD), akkor 13 macskánk lesz, és csak egy kutyánk. o.O Diszkrimináció! :D

    VálaszTörlés
  4. Megértem barátnődet, mi is így vagyunk: én kiscicát szeretnék, párom meg kutyát, azon belül is vizslát. Persze, ha majd egyszer lesz kertes házunk, jöhet a kutya, de kiharcolok egy macskát is.
    Persze, bármilyen kisállatot is szeretnék, de túl rövid életűek, és előre sajnálnám őket. Így most virágokra gyúrunk:)

    VálaszTörlés
  5. :D:D... hehe, jó olvasni titeket :D... nekünk vizslánk van ^^... és nagyon jól kijön a hatalmas vörös kandúrunkkal :)... együtt alszanak, pihiznek, néha játszanak, néha meg egymás agyára mennek :D... a kaján már van, hogy összevesznek, de régen a kutyi mindig előre engedte a cicát :)...

    VálaszTörlés
  6. Ritka, mikor kijönnek egymással:) Én félteném összeereszteni a macskámat egy kutyával. Talán lassan, fokozatosan, hogy megszokják egymást.
    Jaj, múltkor majd megszakadt a szívem, sétáltunk G-vel, és ránknyávogott egy kiscica, és annyira elkapott az érzés, hogy haza kell hoznom, de nem lehetett. Albiban vagyunk, senkinek nem lenne jó. De még kaja sem volt nálunk:(
    Azóta is, mikor megyek busszal, nézem, hátha meglátom, és megnyugszom, hogy még él, de nem láttam. (G szerint jobb így, mintha 2D-ben látnám viszont.:/ - Van benne valami. De ő hiszi, hogy valakié volt, csak épp kiszökött.)

    VálaszTörlés