2010. október 9., szombat

Most mi van???

   Tegnap Kavics így nézett ki:



   Így meg ma:





   Az oké, hogy a virágporos középső rész szétnyílt, de a levelek miért göndörödtek be? Mi történt? Remélem nem haldoklik, mert az azt jelentené, hogy nem szeretnek a virágok.

   Némónál is látok gondot. Szépen bokrosodik, de ez mi, és mitől van?



   Lehet, hogy a földbe kellene ültetni? És még én akarok háziállatot, mikor néhány növényt sem bírok hosszú távon életben tartani?

   A vaskos májlevéllel nincs gond. Azt olvastam, hogy lassan nő, viszont úgy látom, eléggé megnyúltak a levelek, és elmozognak.


   Folyamatosan bővül az ásványgyűjteményünk. Ezek a képek már az új polcról és a rajta levő mindenféléről készültek.






















   Kénytelenek voltunk örökre bezárni a hálószobaajtót, hogy helyet találjunk a régóta vágyott polcunknak. A poszter az ajtó teljes eltüntetésének második fázisa, a szegecsekre majd kitalálunk még valamit. Nekem jobban tetszett az elefántos festményszerű poszter, de igazat kell adnom G-nek, ez viccesebb. Az kicsit szomorkás volt, ez viszont feldobja a sarkot.


4 megjegyzés:

  1. Megállapítottuk a csajokkal, hogy ilyen kavicsvirágunk nekünk is volt, de nálunk nem virágzott, hanem a tetején egy új kavics nőtt, és azután... szóval már régen nincs velünk:(
    A második virágot szerintem le kell ott a gyökér alatt vágni, és el kell ültetni. igen, jól érzi magát :)
    Ásványok klasszak, polc is :-D

    VálaszTörlés
  2. Bumbi volt úgy, hogy belülről nőtt új levél, és szerintem itt is lesz majd, csak nem tudom, hogyan és mikor. Szegény elég kényes, remélem azért sokáig húzza.
    Az a gond, hogy nincs se virágföldünk, se cserepünk, és nem igazán tudok ültetni sem, de majd ha jönnek otthonról, majd mondom, hogy hozzanak ezt-azt.
    Köszi:)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, de édi a zsiráfos poszter ^^... Na, majd ha újra Pécsen járok, lehet adok neked ásványokat :)... nálad jobb helyük lesz ;)...

    VálaszTörlés
  4. Hogyhogy megválnál tőlük? Tisztítsd meg őket (folyó vízben pár percig), és segítenek. Állítom, hogy azóta, mióta az ónixtojás (a milkás), és a borostyán a skorpió itt van nálunk, jobb a közérzetem. És már érzem a rózsakvarc és jáde hatását is. Lehet, hogy csak bebeszélem, lehet, nem is hatnak, de legalább szépek:)
    G-nek is nagyon tetszett a poszter, azt mondta, nem ismerte, pedig én már láttam ilyet:) Nemsokára teszek fel még zsiráfos képeket:)

    VálaszTörlés