2010. október 16., szombat

Néhány lótuszkép












4 megjegyzés:

  1. Én nem vagyok valami nagy autó-fan. Jogsim sincs. Viszont a növényes kép nagyon tetszik. Ha most tennéd fel rejtvénybe, már megismerném. Jól megnéztem magamnak:-DDDD
    Ezek szegedi lótuszok, igaz?
    Én is minden évben eltervezem, hogy elmegyünk, és megnézzük őket, de sajna, eddig még nem került rá sor.
    De ami késik, nem múlik:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, jogsim nekem sincs, előbb még angolul kellene megtanulni, aztán vizsgázni, és ha sikerül, kiváltani a diplomámat. Aztán utána jöhetne a jogsi, csak az is gond, hogy se autónk, se pénzünk, hogy autót vegyünk. Így meg nemsok értelme van. Inkább lovagolni kéne megtanulni:) (A lovat meg nem hagynám kinn, benn aludna velünk az ágyban:))
    De szerintem Lotust sem hagynék az utcán:)
    Ezek a lótuszos képek már régóta megvannak, csak szerintem nem is tudtam, hogy lótuszok. A Füvészkertet pedig ne hagyjátok ki:)

    VálaszTörlés
  3. A ló nagyon jó ötlet, csak költségesebb, mint egy autó.:(

    VálaszTörlés