2010. szeptember 27., hétfő

Visszacsatolás

   Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen felismeritek Johnny Deppet. Tényleg ennyire jellegzetes a keze? (Na, majd megkeresem a másik kezet, ami szerintem ugyanilyen jellegzetes.)
   Viszont a másik színészt még nem találtátok ki. Meghosszabbítom egy héttel, vagy amennyivel szeretnétek, a határidőt, ugyanis nem Keanu Reeves orra, szája és kicsit a karja látható a képen. Jobban belegondolva, nem nézném ki belőle, hogy ilyen keskeny az állkapcsa, valójában elég széles, de csalóka a kép: előrehajol. Mostanában ritkán láttam, de megvan tőle (vele) egy csomó film, bármikor elővehetem.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHOINYsS8HrsNW1Nqxcf12TN0DvngAGTYELIQMLzluVDkua8jPe3UyvReTTUvvCl7oCdfpg1eldkTtsNgyYI8dETRnGddZkNMWB2_jf02h0Zyq74Yb75trlBJASJB7ARpnIYw0FEb4IAxg/s1600/01.jpg
   
    Na, nem is segítek többet (azért a képet ide is bemásoltam). Ha nagyon nem megy, majd felteszem a szemét. (Vagy a csuklóját?)

    Johnny Deppért pedig mindhármótok pontjait bővítettem, mert szerintem ez így igazságosabb: ha többen is tudjátok, miért csak az első kapjon érte pontot. Ugyanígy lesz ennél a képnél is. A nagyobb rejtvényt meg majd meglátjuk.

   Más.
   Jó hír - nekem legalábbis, nektek kicsit kevésbé -, tegnap este végre eljutottam odáig, hogy kiírjam a fejemből Eltant. Négy oldalt sikerült összehoznom (A5-ben számolom, mert az többnek tűnik), de tele van hibával, mert még nem olvastam át.
   Egész nap olyan voltam, mint a háromhetes vízihulla, de megérte. Úgy érzem, addig így lesz, amíg le nem írom a többi részt is, ami mondjuk... 5-6 fejezet, ami olyan... 15-20 oldal lesz, nagyjából.
   Hogy mikor kerül fel, még nem tudom, nem is akarok semmi bizonytalan időpontot megadni.
   Legyen meglepetés!

13 megjegyzés:

  1. A nyakamat tettem volna Keanura, de ha nem ő, akkor a haverja, River Phoenix.
    Egyébként szerintem csak az első helyes megfejtőnek adj pontot, szóval any4444-é a pont az előbb.

    VálaszTörlés
  2. Khm... Az a helyzet, hogy... a képen szereplő színész még él.
    Őszintén sajnálom. (Ez Rivernek szólt). Tőle csak két filmet láttam: az Állj mellém!-et és a IJ3-at.
    A képen szereplő színész valamivel fiatalabb, és magasabb. Tőle 10 filmet láttam (ebből 9 meg is van valamilyen formában). Ja, és a hangja... azt szeretem a legjobban benne:)
    A pontokon akkor még veszekszünk egy darabig:D

    VálaszTörlés
  3. 1. Kár, hogy nem River.:8
    2. Jó, hogy még él ez az akárki.:-D
    3. szerintem úgy igazságos a pont, ha az első kapja. Az ő szerencséje, hogy akkor itt járt. :)

    VálaszTörlés
  4. 3. Viszont, ha te is tudtad, és nem olvastad el a kommenteket, miért ne járhatna érte pont?
    4. És mi van, ha téved az előtted szóló? Mivel látsz a hozzászólásban egy nevet, az rögzülhet, és nem tudsz elvonatkoztatni. (Van ám valami tudományos neve is, de most nem ugrik be.) Jó néha kételkedni:D
    2. Kár, hogy olyan messze:)

    VálaszTörlés
  5. Hmm, az én tippem Heath Ledger lett volna, de sajnos már ő sem él :(((...

    VálaszTörlés
  6. Ez ugyanaz a hapsi, aki a IV.rejtvény első képén van? Mert az nem ismerem :(

    VálaszTörlés
  7. Sziiia Darolyn!

    Gondoltam benézek hozzád, és lenne egy tippem :) Lehet? XP

    Pussz, Paris

    VálaszTörlés
  8. Na, igen, Heath Ledger sem lehet már velünk. És tényleg nem ő az.
    A IV. rejtvény első képe és ez nem ugyanaz a személy, és biztos vagyok benne, hogy mindkettőt ismeritek.
    Paris: Hajrá! Több is lehet:)

    VálaszTörlés
  9. G. két pillanat alatt kitalálta:) Ne gondoljatok nagyon nehézre:)

    VálaszTörlés
  10. :) Ki tudja?
    Lehet, hogy becsaptalak titeket, és tényleg Keanu Reeves?
    :):)
    Semmit ne higgyetek el, amit mondok:)
    Vasárnap!
    És asszem, akkor jön a következő nagyrejtvény is:) (Ez most tényleg!)

    VálaszTörlés