2010. szeptember 11., szombat

Összefoglaló (Rejtvény III.)

   Lezajlott az első nagyobb rejtvény.
   Először is köszönöm a részvételeteket.
   Az egy hetes időtartam hosszúnak bizonyult, ettől függetlenül a következő is egy hétig tart majd (ördögi nevetés, kézdörzsölés => nehezebb is lesz).

   Pontok száma:
  • Any4444 2 pontot,
  • b.m.grapes 3 pontot,
  • hullócsillag 4 pontot gyűjtött.
   Gratulálok nektek!

   Mivel a számolás innentől indult, az összpontszámok megegyeznek a fentiekkel.
   
   Tíz feladvány volt az alábbi kategóriákban:
  • film (melyik filmből származik a jelenet, melyik filmhez kapcsolódik a kép),
  • személy (ki látható a képen),
  • szem (kinek a szeme).
    Az egyik kép talány maradt, ezt egy másikkal kiegészítve valamelyik következő részben megint felteszem.

   A következő rejtvény jövő hét szerdán, azaz 2010. szeptember 15-én este 21:00-kor kerül fel.
   Amennyiben nem megfelelő az időpont, kérlek, javasoljatok számotokra jobbat. (Mondjuk este hat után, az biztosabb.)

   Ui.: legközelebb más kategória/kategóriák is megjelenhetnek.

4 megjegyzés:

  1. Beállítom a mobilomat és már csak reménykednem kell, hogy senki nem tenyerel pont akkor a számítógépre :-DDDD

    VálaszTörlés
  2. :D Ha mégis, szólj, ha gond lesz, vagy kergesd el őket:D

    VálaszTörlés
  3. Juujj... izgii :)... én sztem bulizni fogok :(... de majd bepótolom...

    VálaszTörlés
  4. A sulival a bulizás is elkezdődött? :) Vagy abba se maradt? :)
    Én meg lehet, hogy sokáig benn leszek, de mindenképp felteszem, már piszkozat.

    VálaszTörlés