2010. szeptember 4., szombat

Képek - válogatás

   Ezek most nem rejtvények. Túl könnyűek lennének. A válogatás közben találtam őket, és nem volt szívem letörölni (mint annyi mást sem), úgyhogy megosztom veletek (mint annyi mást is).

   Mikor elmentünk Szörny Rt.-t nézni (emlékszem, Valentin-nap volt), nem ismertem még a Pixart, és meglepődtem, hogy nem a filmet adják, hanem kis mesét, de nagyon tetszett. A film is tetszett, de ez... haláli volt. Azóta is imádom.



   Igbyt ismeritek?

   Sokáig csak az előzetesét néztem...

   ... mert nagyon tetszett. Nálunk nem ment moziban, talán még videón meg dvd-n sem adták ki, nem is tudom, honnan van, de megvan! Láttam is egyszer, nem igazán emlékszem rá, viszont tudom, hogy tetszett. Rengeteg ismert színész játszik benne, szinte mindet bírom, ezért volt vonzó. Lehet, hogy kicsit elvont a mondanivalója, de ez nálam nem jelent gondot.

   Johnny Deppről mostanság sok szó esik. Én is szeretem a filmjeit, a szerepeit, meg magát a pasit is. Ez a kép megvan képeslapként is, felmarkoltam annak idején egy csomót, és könyvjelzőként használtam. A film is jó, többször láttam, meg az előzetese is nagyon tetszett.


   Csakúgy, mint az Álmosvölgy legendájáé.

   Hiába G. minden igyekezete, macskapárti maradok.


   Nem láttam a Csapás a múltból c. filmet Brendan Fraserrel, Sissy Spacekkel, Christopher Walkennel és Alicia Silverstone-nal...

   ... csupán az előzetesét. De szívesen megnézném.


   Ő itt Mena Suvari. Amerikai pitében játszott, meg Amerikai szépségben, meg sok más filmben, de azokat nem ismerem. Egyáltalán nem kedvenc, csak tetszik ez az összeállítás.

   Volt régen egy sorozat a tv-ben: Jack és Jill. Ők voltak a szereplők. Ismerős valaki? Amada Peetet bírom, ő az alsó csaj. Sok filmben játszott, többek között az Igbyben is. A másik két csaj is fel-feltűnik filmekben, de kevésbé jelentős szerepekben. Simon Rexet a Horrorra akadva 3-ban láttam utoljára (ő a bal szélső), a másik két pasit viszont nem igazán. Jó volt ez a sorozat, szerettem.

   Christina Riccit irigylem. Egyrészt azért, mert az Addams familyt mosolygás nélkül  végigjátszotta, másrészt mert rengeteg jó színésszel játszott együtt.


   Á, egy kis érdekesség. Mikor a Gyűrűk urát néztem, a Mátrixot rég elfelejtettem, és le sem esett, hogy ugyanaz a színész játszik mindkettőben, csak tetszett, hogy összevegyítették.

   Szinte minden filmben, mesében találok kedvenc szereplőt, jelen esetben aranyosat. Bár a Némóban sok jó rész volt, a karaktereket is jól kitalálták, ez a kis hal mégis megmaradt.



   Végül még egy érdekesség: Jim Carrey és Nicholas Cage. Fogalmam sincs, melyik film lehet. Azért meghallgatnám őket. (Jim Carrey-nek úgy rémlik, jó hangja van.)

4 megjegyzés:

  1. Én is macskapárti vagyok! :D Hat macskám van itthon, szóval ebből is látszik! XD

    VálaszTörlés
  2. grapes: :) Imádom a meséket. Na, jó, ez túlzás, de amit lehet, megnézek. Pokolbólt nem tudtam, hogy levél alapján készült. A hangulata fogott meg. Meg az előzetes:) A Vendettát láttam, egyszer régen, de megvan, és asszem ott magamnak lőttem le a poént, mert tudtam, hogy ő lesz, csak már nem tudom, hogy honnan.
    A kutyát ne add fel! Már csak ez az egy van!:)
    Nem kompatibilis.. ez jó, tetszik!:)

    Vivika: húha, nem semmi! Hat macskával biztos nem unatkozol:) Egyszer majd én is szeretnék, de eggyel kezdem:)

    VálaszTörlés
  3. Régebben én is macskapárti voltam, de mióta mindkét csapatot megismertem elég közelről (több éves együttélés XD), azt kell mondanon, személy vagy inkáb állatfüggő. vannak nagyon aranyos, kedves, okos macskák, és bár alapvetően a kutyák okosabbak, nem mindegyikük egyforma, vannak fárasztó kutyák. Gondolom, olyan ez is, mint mi emberek. X tetszik, Y meg nem :)))

    Pokolból: Nézd meg a wikipédiában a Hasfelmetsző Jacknél. Mellékelték is az egyik levelet.

    Nicholas Cage-ről már hallottam, hogy tud énekelni, de gőzöm sincs, melyik filmben volt Jim Carrey-vel.

    VálaszTörlés
  4. Nekünk volt kutya is, macska is, meg sok más, most is kutyák vannak otthon, majd teszek fel képeket, macska épp nincs. Én inkább úgy ítélem meg, hogy melyik kutya/macska jófej, hogy szeret-e. Volt macskám, aki anyámat jobban szerette, de volt olyan, amelyik engem szeretett nagyon. Sajnos a kutya nem szerette viszont. Vagy túlságosan is. Jobb lett volna, ha nem mondják el.
    Pokolbólt megnézem.

    VálaszTörlés