2010. szeptember 5., vasárnap

Balatoni naplemente

   Augusztus huszadika hétvégéjén a Balatonon voltunk, és nálunk volt a fényképező, az eredményeket alább látjátok. Sokat nem fűzök hozzájuk, csak pár szót.

   Az első képek fürdőzés közben készültek, a többiek fürdőztek, én meg fényképeztem. Párás volt a levegő, alig lehetett látni a túloldalt.





   Ez másik nap, itt már kevésbé volt párás a levegő. Amikor úgy lehet látni a túloldalt (jelen esetben ott Révfülöp van), mintha pár méterre lenne, na akkor gáz van, mert nagy vihar lesz.

   A többi kép a boglári mólóról készült. Ez a domb Balatonboglár, tetején a Gömbkilátóval.



   Innen kezdődik a naplementefénykép-gyűjtés. Némelyik kép homályos lett, de arra gondoltam, az is hozzátartozik a csoporthoz. Viszont van egy-kettő, amire azt mondom: "Nna, ez jó lett!" Nagyrészt Badacsony a főszereplő, mert ott ment le a Nap, de igyekeztem a többi oldalt is lekapni.










   Bal oldalon Fonyód dombjai, jobbra Badacsony.














































   ... és még mindig világos volt.



   Kicsit később. Gyönyörűek voltak a színek, de nem tudtam tiszta képet csinálni, ez lett még a legjobb. Úgy egyébként is sokkal szebbek voltak a színek.

   Ez pedig a lézersó bemelegítése.

12 megjegyzés:

  1. Bekönnyeztem *.* ... valószínűleg az érzékeny lelkületemnek, és a fülemben ordító Alicia Keys - Empire State of Mind part II.-nak köszönhetően, Janicsák Vera előadásában... a romantikus énem már nem bírja sokáig :D...

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosak ezek a képek :-DDDD
    A naplementésből elkérhetek egyet-kettőt?
    Nagyon hasznos infó volt, amit a viharról írtál. Remélem, még lesz alkalmam használni vagy nem (Szóval jó lenne menni a Balcsira, de inkább ne legyen vihar XD)

    VálaszTörlés
  3. :) Igyekeztem jól beállítani a kamerát, de sok helyen megremegett a kezem. Persze, vigyél.
    A vihar tapasztalat. Meg ha felhő jön, akkor csak az esik le, ami délről jön.
    Meg emlékszem, hogy a fonyódi domb tetején, tanteremben simán lehetett hallani a rianást. Manapság csoda, ha befagy:)

    VálaszTörlés
  4. Rianás? Hú, az klassz lehetett. Én még nem hallottam soha. A Tiszán nincs :(((

    VálaszTörlés
  5. Lassan már a Balatonon sem lesz:) (vállvonás) Ez van. Melegszünk.
    Régen volt, alig emlékszem, de elég hangos lehetett. Mint egy kisebb mennydörgés. De gondolom jó az akusztika:)

    VálaszTörlés
  6. Az biztos :-DDD
    Állítólag az Európán is vannak, a Jupiter egyik holdján.

    VálaszTörlés
  7. Háááát... ha most a Föld volt, (ujjszámolás) mondjuk négy rész múlva oda is eljutok:)
    (De még milyen szépek!:))

    VálaszTörlés
  8. Uupsz! (kéz a száj előtt) Annyira felismerhető? :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek *.*
    Én is voltam balcsin, de akkor sajna nem volt ilyen szép a naplemente, mert szinte teljesen borult volt az ég nappal is meg éjjel is! :(

    VálaszTörlés
  10. Na, igen, elég ramaty nyarunk volt:) De annak is megvan a hangulata:)

    VálaszTörlés