2010. szeptember 6., hétfő

Ezt nézzétek...!

   Most láttam, a piros 5-ös fölött van.



   www

8 megjegyzés:

  1. Volt a Híradóban tegnap :)
    A Csendes-óceán partja mindenütt szubdukciós zóna :(

    VálaszTörlés
  2. Nem igazán nézek híradót. De várjunk csak! Tegnap láttuk, de nem tudom, mi volt, mert épp készülődtünk moziba.
    Hétvégén láttam egyébként, hogy 7,5-ös volt Új-Zélandon. Szegények!

    És Bora Bora is a környéken van:( :

    http://maps.google.hu/maps?q=bora+bora&hl=hu&client=firefox-a&hs=O31&rls=org.mozilla:hu:official&prmd=miv&biw=1108&bih=615&um=1&ie=UTF-8&ei=nzaFTOSTIo3eONTVrNYC&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&ved=0CBYQ_AU

    (Tekerd ki egy kicsit.)

    VálaszTörlés
  3. Hát, ez a gond a Csendes-óceánnal. MInden, csak nem csendes. Földrengések, cunamik, viharok :((((

    VálaszTörlés
  4. Az Atlantit sem kell félteni. Mellesleg viszonylag kevés földrengést láttam a Csendes-óceán közepén, inkább a nagy törésvonalaknál, leggyakrabban Japánnál és Indonéziánál vannak sötétebb placcsok.
    Azért egyszer, pusztán kíváncsiságból, mondjuk egy három, három és felest kipróbálnék:)

    VálaszTörlés
  5. Nem, nem, cunamit nem szeretnék. Csak egy ici-pici földrengést, mondjuk 100 km mélyen. Az talán kevésbé durva a felszínen.

    VálaszTörlés
  6. Nálunk már volt ötös, de én is emlékszem egy esetre, mikor egy két utcányira levő, négyemelets ház felrobbant. Egy széken ültem, ami megemelkedett alattam. Moztogtak a szerények.

    VálaszTörlés
  7. Anyám mondta, hogy mikor benn volt velem a kórházban, mármint szülés előtti héten, a Bakonyban volt kisebb földrengés, és hogy a csillár megmozdult. (Lehet, hogy G. pont akkor született? Hi-hi. 5 nap van közöttünk, lehet, hogy pont akkor...?:))
    Hú, a robbanás durva, azt nem szeretném megtapasztalni.

    VálaszTörlés