2010. szeptember 3., péntek

Rejtvény III. - szeptember 10. éjfélig

   Először is lefektetném a játékszabályokat, ha már rejtvénynél tartunk.
   A klub első szabálya... Csak vicc!
   Tehát:
  • Az időtartam egy hét.
  • Bárki tippelhet, bármennyi képre, bármennyiszer. (Bejegyzés, cset, emil.)
  • Ha helyes megfejtés jön, frissítem a bejegyzést, a kép mellé felkerül a megoldás, és hogy ki fejtette meg. Az időrend számít. (Általában esténként vagyok netközelben, így este frissítek, de akkor többször is.)
  • Minden egyes helyes megfejtés egy pontot ér.
  • A pontokat jegyzem, a nyertes a rejtvénysorozat végén ajándékot kap. (Ehhez várom az ötleteiteket, hogy mit szeretnétek.)
   Először filmes hangvételű feladványokkal kezdek, később ez változni fog. Kérlek, nézzétek el, hogy régen gyűjtött képeket válogattam össze. Ja, igen, figyeljetek, mert csalok!

   A mai rejtvény első része: Melyik filmről van szó? (Ide filmcímek jöhetnek.)

1. - Mátrix - hullócsillag

2. - Az Álmosvölgy legendája - hullócsillag

3. - Magyar vándor - Any4444

4. Az utolsó szamuráj - b.m.grapes

5. - Donnie Darko - von Birken (később)


   A kettes számú téma: Ki ő? (Ahol nem ugrik be a név, jöhet filmcím és szerep-megjelölés, de persze passzolniuk kell.)
6. - Harrison Ford - hullócsillag

7. - Orlando Bloom - Any4444

8. James D'Arcy - hullócsillag

9. Michael J. Fox - b.m.grapes


   A mai utolsó kategória is a Ki ő?-csoportba tartozik, csak kevesebb részlet ismert, vagyis inkább egy részlet ismert. Ide név jöhet.
10. - Neve Campbell - b.m.grapes


   Hajrá!

32 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jé,én vagyok az első megjegyzésíró és olyan jó, hogy ismét van rejtvény...:)
    A rejtvényre visszatérve:
    3.Magyar vándor
    7.Orlando Bloom
    10.Demi Moore

    Egyenlőre ennyi, a többin még gondolkodom.:)

    Any4444

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönöm, hogy benéztél, a bejegyzést frissítettem, a hármas és hetes megfejtés jó, a pontokat feljegyeztem, mindjárt oldalra is kiteszem.
    Szuper, hogy kitaláltad, hogy az utolsó kép nő, viszont nem Demi Moore.
    Még egyszer köszi, hogy írtál, és ha bármi tipped van, ne fogd vissza magad!:)

    VálaszTörlés
  3. 1. Mátrix?
    2. Az Álmosvölgy legendája?
    4. Talán Argó?

    Hmm, Orlandó jellegzetes szakálláról lecsúsztam... többi ismerős, de nem tudom... nyolcaskára először Josh Hartnettet tippeltem, de neki sötét a szeme, és más a szája és... szóval ez nem ő :D...
    Uccsó srác nagyon ismerős... és a nő is... agyalok...

    VálaszTörlés
  4. 10. Jennifer Garner?

    Amúgy nem ő az első tippem, csak nem tudom a nevét, se film nem jut eszembe vele :(((...

    VálaszTörlés
  5. Visszatértem,mert nem hagy nyugodni a gondolat, hogy a 9-es képen Jim Carrey látható...nem tudom miért, de folyamatosan az ő neve ugrik be ha ránézek a képre...eltaláltam?

    VálaszTörlés
  6. Hullócsillag megelőzőtt :(
    1. Mátrix
    2. Az Álmosvölgy
    De hátha sikerem lesz:
    9. Eric Stoltz
    10. Neve Campbell

    VálaszTörlés
  7. 4. Gladiátor, vagy Az utolsó légió
    5. Cujo
    egyelőre ennyi, majd a hpsikon filózok még, csak oda ne égjen a kaja :P

    VálaszTörlés
  8. Sajnálom, egyik sem nyert. Ne gondolj bonyolultra, G. is kitalálta őket:) Tom Hanksnél idősebb:)

    VálaszTörlés
  9. Már most az ingét nézem. Tényleg nem mai darab
    Jack Nicholson?

    VálaszTörlés
  10. Á:), ha Jack Nicholsonnak nem voltak ilyen finom vonásai:)

    VálaszTörlés
  11. 4. Erik a viking
    amúgy miért ne tudhatná G???
    jack Nicholson tök helyes volt fiatal korában. Én a stílusát, a valódi énjét nem bírom, meg azt, hogy mindig magát adja. Üdítő folt volt a Becéző szavak, tán kapott is érte Oscart. Mindenki meglepődött, hogy tud másmilyen is lenni

    VálaszTörlés
  12. Bocsi, ha nélkül.
    Vagy mégis finom vonásai voltak?:
    http://www.jack-nicholson.info/images/varia/jack-nicholson-young.jpg

    VálaszTörlés
  13. A Ki nevel a végén nekem ki volt rakva néhány hete a blogomban a filmajánlóhoz :)))
    Egyébként én se bírom Nicholsont.

    VálaszTörlés
  14. 9. Csak nem George Clooney, mert eldobom magam!

    VálaszTörlés
  15. :) Ne dobd el magad:)

    http://www.menshairstyles.net/d/38067-1/young+George+Clooney+with+a+cool+geek+hairstyle.jpg

    http://pics.blameitonthevoices.com/022009/10.george_clooney.jpg

    VálaszTörlés
  16. Ó, pedig neki is olyan jellegzetes a mosolya...
    Igen, az argó magyar film, és jó is, és az elején van egy pont ilyen jelenet...

    VálaszTörlés
  17. Hú, végre kiizzadtam valamit. Megtörölgetem a homlokom. :)
    4. Az utolsó szamuráj

    VálaszTörlés
  18. Nemnemnem!!!

    6. Harrison Ford :D:D...

    Jujj pedig imádom és csak most ugrik be mint opcióó!!

    VálaszTörlés
  19. Hmm, nyolcaska kifog rajtam, pedig a háttérből előttem van az arc, de sztem sosem tudtam a nevét :(...

    VálaszTörlés
  20. 6. Harrison ford a jó, óóóóóó!
    nagy kedvencem pedig
    Így most megint döntetelen, hullócsillag:)

    VálaszTörlés
  21. A háttérre nekem is Russel Crow jött be, de elől ???

    VálaszTörlés
  22. hullócsillag: Hát, igen, itthon szeretjük Michael J. Foxot:) Az Argót nem láttam, miről szól?

    grapes: ott a pont, Szamuráj is megvan, zenéjét szeretjük, bár nem meglepő: Hans Zimmer nagy kedvenc itthon:)

    hullócsillag: ott is pont, :)Ford elnökünk...:) Na, majd felteszem ezt a jelentet:)

    A nyolcasnál ne a hátteret fejtsétek meg:), hanem a fiatal srácot:) Ha a film megvan...

    Na, már csak az 5 és 8 van hátra!:)
    Túl sok az egy hét:)

    VálaszTörlés
  23. De csak azért sok, mert kitartóak vagyunk ;)...

    VálaszTörlés
  24. Juhúú :D... te is, tök jók a feladványok :)... már csak az a fejbebaltázott kutty maradt hátra...

    VálaszTörlés