2010. szeptember 23., csütörtök

Harry Potter 7/1

   Novemberben irány a mozi!

5 megjegyzés:

  1. Klassz!
    Szeretem a brit angolt. Meg lehet érteni :))))
    Csak az a "this fall" felirat, enyje, igaz?
    Na de a film a lényeg :-D

    VálaszTörlés
  2. :) Én nem szeretem a brit angolt:) De a könyvet és filmet annál inkább:)
    This fall, ejnye? De az jó, mert kettőt alszunk, és itt a november:) (De jó lenne két akkorát aludni, hogy egyáltalán a hétköznapot kipihenjem!:))

    VálaszTörlés
  3. Viszont Bill Nighynak örülök, szeretem a hangját. (Nemcsak a Karib-tengerekben, hanem a The magic roundabout - hirtelen nem tudom magyarul, valami körhinta - c. mesében is.)

    VálaszTörlés
  4. Bill Nighy, na pont kérdezni akartam, mert ismerem valahonnan, de ahogy leírtad a nevét, már eszembe jutott.
    A this fall-lal tudod, mi a baj? A fall amerikai szó.

    VálaszTörlés