2010. szeptember 23., csütörtök

Összefoglaló - Rejtvény IV.

   Tegnap (szeptember 22.) este lezárult a IV. jelzésű rejtvény.
   Az egy hét ismét hosszú határidő volt. Sebaj. Lesz ez még így se.
 
   Elért pontok száma:
  • Any4444 1 pontot gyűjtött, összesen 3 pontja van,
  • b.m.grapes 6 pontot gyűjtött, összesen 9 pontja van,
  • hullócsillag most nem gyűjtött pontot, összesen 4 pontja van.
   Tíz feladvány volt az alábbi kategóriákban:
  • ki ő,
  • hidak,
  • ásványok,
  • film.
   Köszönöm nektek, hogy játszottatok!

   A megmaradt két képet elteszem későbbre.

   Kísérleti jelleggel feltennék egy kérdést, aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle.
   Szóval... nem tetszik NEKEM, hogy időbeliséget határoztam meg. Igazságtalannak tartom. Persze, a szabálymódosítás is... khm szabálytalan. De akkoris.
   
   A kérdés pedig: ki ő?

   Erre a kérdésre nincs időbeliség, nincs olyan szabály, hogy ki fejti meg hamarabb, csupán az, hogy vasárnap (szeptember 26.) 20:00-ig jöhetnek megfejtések. A helyes pedig pontot ér.
   Viszont megint bajban vagyok. A nyereményekkel még jövök nektek.

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem a képen Johnny Depp van.:)Eltaláltam?

    Any4444

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég!
    Ez mikor lett feltéve? Mikor tanultam?
    Johhny Depp hord ilyen karkötőt, meg ezeket a gyűrűket, szóval any4444 a befutó megint.
    Mi az a 4444?

    VálaszTörlés
  3. Szia b.m.grapes!

    A kérdésedre válaszolva: A 4 négyes a nevemben még akkor alakult ki mikor megcsináltam az első email címemet.:)Mivel a sokadik próbálkozás után sem fogadta el a felhasználónevet mérgemben vettem a kedvenc számomat és négyszeresen írtam be.Csodák csodájára ezt elfogadta, így azóta ez megmaradt.:D De sokszor használom a Kayleen nicknevet is.:)

    Any4444

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is Johnny Depp ^^ és megint lemaradtam :(...

    VálaszTörlés