2010. augusztus 15., vasárnap

Trailer - Stone

Edward Norton, Robert DeNiro, Milla Jovovich


4 megjegyzés:

  1. Hú, ez a haj Edward fején!
    Ezt a filmet, ha jól láttam csak ősszel mutatják be?
    Látod, Amerikában még az Oscar-jelölést is megjegyzik. Hát nagy dolog is.
    Na de jó lesz újra látni ezt a fiút XD Ráadásul de Niroval :-DDD

    VálaszTörlés
  2. :) Ja, én is meglepődtem a haján:)
    A premier a Toronto International Film Festivalon lesz szeptemberben, aztán októberben Görögországban, Oroszo.-ban és az USA-ban is bemutatják, de több még nincs fenn. Ha eljön hozzánk, mondjuk októbertől decemberig lehet számítani rá.
    Megnéztem, azért nem is olyan kevés filmben játszott, de olyan igazi nagy film szerintem nem volt közte. (Azért a Vörös sárkány, Olasz meló oké, meg a már korábban említettek, de tény, hogy jól játszik.)
    DeNiro meg egyértelmű:)

    VálaszTörlés
  3. Nem annyira ismert személyiség, mint pl Brad Pitt, pedig tehetségben nem marad el Pitt mögött, sőt. Ráadásul nem szoktak szimpatikus fickó szerepeket rábízni, amit ugye könnyebb lenne előadni, meg nagyobb népszerűséget is hozna. Az Olasz melóban is ő a tapló. :S
    Most itt a Te képeidnél vettem észre, mikor egymás mellett állnak Pitt-tel, és átölelik egymást, hogy mennyire hasonlítanak. Eddig fel se tűnt.

    VálaszTörlés
  4. Hmm. Úgy gondolkodsz, mint egy kedves barátom, ő is hasonlókat mondott Edward Nortonról.
    De hogy hasonlítanak? Hmm. Nem vettem észre. Testfelépítésre biztos nem, de... na, majd jobban megnézem:)

    VálaszTörlés