2010. augusztus 24., kedd

Karib 4 - O. J.

   Hú, most olvastam hogy Óscar  Jaenada is szerepel majd a Karib-tenger 4-ben!
   Hú!
   Ennek annyira megörültem, hogy gyorsan utána is kerestem, van-e már kép a filmből, és a forgatásról találtam is.
   Úgy olvastam, ezek Hawaiion készültek:








   Itt egy blog található, a filmmel foglalkozik. Nem néztem végig, de vannak videók is.
   Ez a kép is innen van:

   Ja, és ki Óscar Jaenada?
   Most ez a kép van kinn az asztalomon (gépen).

   De akár ez is lehetne:

   Csak tíz évvel és huszonegy centivel idősebb nálam. Mondom, hogy az idősebb pasikra bukom.

   (Jól jegyezzétek meg, később még... visszaköszön? Azt hiszem, ez jó kifejezés a helyzetre.)

10 megjegyzés:

  1. 10 év az ideális korkülönbség férfi és nő között :-DDDD Az nem számít idősebb férfinak :)))
    Már hallottam pletykákat arról, hogy lesz 4. rész, de már ilyen jól haladnak? Forgatják?
    Bár nekem igazából csak az első rész jött be, az viszont nagyon, a többi...:S
    El se tudom képzelni, mi fog még történni?
    Képes voltam megnézni az első rész werkfilmjét is. Képzeld el, csináltak hozzá egy igazi vitorlást, amit San Franciscoból (azthiszem) a Panama-csatornán át "vittek" a Karib- tengerre. A jó filmeknek szeretema werkjeit is. Ebből derül ki, mennyi munkát belefektettek minden apró részletbe, ami talán fel se tűnik nekünk nézőknek.
    Ezt a srácot, akit itt reklámozol, nem ismerem, de mindjárt utána nézek XD

    VálaszTörlés
  2. Hmm. Nem is tudtam. Szerintem a 10 év kicsit sok. Köztünk 5 nap van.:) Ez meg túl kevés:)
    Lesz negyedik rész, korábbi bejegyzésben előzetes is van, és szerencsére KK nem lesz benne:) Az első rész, igen, az nagyon jó volt, nekem a harmadik rész is nagyon bejött, a zenéjét imádom, és a történet, meg a csavarok (szó szerint is) nagyon tetszettek. A 4. címe: On Stranger Tides, ami nem tudom, mit jelent, és elvileg május 20-án mutatják be az USA-ban. A 3. rész úgy ért véget, hogy a fiatalság forrását indult felkutatni, és valszeg itt kezdődik a négyes. Meg Feketeszakáll is megjelenik. (Ian McShane-t a Woody Allen-es Hugh Jackman-Scarlett Johansson filmben láttam, és bírtam.)
    Hú, tökjó lehetett a werkfilm, bírom az ilyen felvételeket.
    A srácot már korábban is reklámoztam, mondhatni friss felfedezettem:) Még nem láttam filmben, csak a Losers előzetesében:)

    VálaszTörlés
  3. Na, az a Woody Allen nagyon jó volt (Füles), mint majdnem mindegyik, vagy mindegyik, majd gondolkozok rajta, van-e olyan, maelyiket nem szeretem.
    KK Nem lesz!!!! Wow!
    Akkor ki lesz a csaj?
    Hug Jackmant bírod?
    Amúgy az én párom 1 évvel 2 hónappal és 1 héttel öregebb, de ez édes kevés XD Tíz év, az az igazi :))))

    VálaszTörlés
  4. Igen, Füles, angolul hamarabb eszembe jutnak a filmcímek: Scoop.
    Nem igazán ismerem Woody Allen munkásságát, de tetszett a stílusa, ahogy Scarlett Johanssonnal bánt:) Mindig piszkálta.:)
    Csaj a Karib4-ben: Penelope Cruz.
    Nem igazán ismerem, a Vanília égboltban láttam, de ott is régen. A haja viszont tetszik.
    Hugh Jackman - nagy kedvenc!!:) Sok filmjét láttam, és az idők folyamán (mármint ahogy nőttem) egyáltalán nem került le a "listámról". Sőt!:)
    Tíz év: nana, itt valami lehet a háttérben;)
    De nem csak az év számít. Szerintem a centi is.:) Párom és köztem 23 centi van, és pont passzolunk. Lehet, hogy a 10 év oké lenne, de a 21 centi jönne be. - És most a magasságról volt szó!!:)

    VálaszTörlés
  5. Ja, a magasság. Hát nálam az elég nagy gond. Kimagasló személyiség vagyok a magam 176 centijével. Így meg egyformák vagyunk a párommal, és m,ég ennek is örülhetek. Az összes alacsony hapsi bukott rám, bezzeg a magasak :S
    Hugh Jackman :))) Ausztrália, X-men, Tökéletes trükk, Kate és Leopold:)))
    Penelope Cruztól én még a Tulipános fanfant láttam, és tényleg klassz a haja, meg a hapsija XD. És mi lett KK-val? Kinek a szerelme lesz Penelopé?

    VálaszTörlés
  6. :D Én mindig is vörös hajat, szeplőt, szemüveget és legalább 170-es magasságot szerettem volna. Van szemüvegem, most, hogy hosszabb a hajam, kicsit vöröses fényű a pantene után, szeplőm nem volt, nem is lesz, és még az 160-at sem érem el. De talán nem is gond. Így sokszor nem kell lehajolnom:) De azért kicsit irigyellek:)
    Hugh Jackman: X-menek, Kardhal, Kate&Leopold, Van Helsing, Füles, Forrás, Tökéletes trükk, Deception - ennek nemtom a magyar címét, Ewan McGregorral játszik. A többit nem láttam, de tervben vannak.
    Majdnem Johnny Depp sem lett benn a filmben, de úgy látszik, megoldották.
    Penelope Cruz Angelica lesz, Jack múltjából egy nő, és Jack nem tudja, hogy szerelmes vagy csak kihasználja (mármint a nő Jacket), hogy megtalálja a fiatalság forrását. Szerintem szét fogják szívatni egymást. Legolassal nem volt gondom, az első részre miatta mentünk, de úgy jöttünk ki, hogy JD volt a téma. Valahogy belefáradtak szerintem. Biztos féltek, hogy nem tudnak kilépni a karakterből.

    VálaszTörlés
  7. Jaj, Kardhal, igen.
    Na Johhny kihagyni, hát az már túlzás lett volna. Akkor mi köze lett volna a korábbiakhoz. Szóval akkor ez nem 4. , hanem 0. rész lesz, mint az X-men-farkasnál?
    Amúgy utálom, hogy ilyen magas vagyok. Tíz centit szívesen levágnék.

    VálaszTörlés
  8. Na, igen, JD a lényeg. Nem 0. rész lesz, csak a nőt ismeri régről, legalábbis én így értelmeztem.
    A tíz centit pedig küldd el légyszi:)

    VálaszTörlés