2010. augusztus 18., szerda

Rejtvény

   Hú, tökjó! Eddig is jó lett volna a változtatás, de most nagyon megörültem, hogy egyszerre több képet lehet feltölteni és beszúrni is, így egy csomó időt megspórolok az egyesével kattintáson.
   De hogy mit is akartam eredetileg: a hétvégén "nyaralok", és gondoltam, teszek fel néhány képet, a korábbi rejtvény nagy sikerén felbuzdulva.
   
   Akkor várom a megfejtéseket:
  
 1.

2.

 3.

 4.


   Ez nem rejtvény: a pingvinem szeme visszatükrözi a háló ajtaját, mellette a radiátort, azon nem tudom, miért, de a virágok nagy fehér foltként jelennek meg, pedig nincs is ott semmi fehér, valamint az ablak látható. A sötét rész a közepétől egész a jobb szélig az egyik szekrény. Látható az is, hogy a fal sárgás, míg a plafon fehér. Ja, meg a függönykarnis.

...éééés: Némó. Emlékeztek még rá? Nos... kicsit megnyírtam, pedig nem kellett volna, viszont most elég sok helyen vannak friss hajtások, ez pedig különösen tetszett.

   Vasárnap este térünk vissza a civilizációba, de azért megpróbálok kapcsolódni a világhálóra, a megfejtések pedig mondjuk hétfő este 9-ig érkezhetnek, mert akkor már biztosan itt leszek, és aktív leszek.

   Jó hétvégét!

7 megjegyzés:

  1. Hűha! Remélem, mire visszajössz, lesz valami ötletem, és a többiek nem oldanak meg mindent :)))
    Jó utat és időt XD

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)

    De jó, újabb rejtvények.:) Talán ezúttal több szerencsém lesz és ki tudom találni őket...:)
    Na akkor lássuk:
    1.tojástartó
    2.vmilyen gyógyszer műanyag borítása
    3.ezt nem igazán tudom talán fakéreg?
    4. radiátor oldala

    Hát ezt tudtam kihozni belőle...:)
    Én is jó utat és időt kívánok neked!

    Any4444

    VálaszTörlés
  3. Van egy - két tippem , de nem valószínű , hogy helytállóak :
    1. talán mákfej elvágva
    2. ez szerintem is valami gyógyszer vagy drazsé
    3. esetleg valami szikla
    4. lehet , hogy egy klíma befúvója

    De ezek tényleg csak tippek. Jó nyaralást !
    Puxa : Dyna

    VálaszTörlés
  4. 1. Én is a mákgubóra gondoltam, de mindenesetre valami növény, legyen akkor a szára,nehogy azt higgye Dyna, hogy majmolom XD
    2.Dyna eltalálta
    3. Ha nem fakéreg, és nem szikla, akkor selyempapírdarab
    4. Többiek eltalálták

    VálaszTörlés
  5. Hűű... erről lemaradtam... hogy a tökcsimbe nem láttam, hogy frissítettél??????...

    VálaszTörlés