2010. augusztus 23., hétfő

II. Rejtvény - megfejtés

   Először is köszönöm nektek, hogy játszottatok. Jutalmat nem találtam ki, de a továbbiakban lehet róla szó, csak tudassátok, mit szeretnétek.
   A megoldásokat képekben válaszolom meg.

   Az első és harmadik képet összevonva:
   ... az első kép:

   ... és a harmadik:

   Kisebb, mint egy tojástartó, nagyobb, mint a mák, szerintem is simán elmenne fakéregnek, kevésbé kemény és nehéz, mint a szikla, de a selyempapírnál "kérgesebb", viszont növény: lótusz.

   Az a kis zöld valami ekkora nagy barna valami lesz. Olyan mély néhány lyuk, hogy a külső ujjpercem simán eltűnik benne.

   A hármas kép pedig a hátulja. Lehetett volna szárral is venni, de ez így jobb, könnyebb helyezgetni. Meg azért, mert nincs vázánk.

   ... és ekkora. Az ott a tenyerem a termés alatt.


   A második kép:

   Ezt mindhárman (Any4444, (E)Dyna és b.m.grapes) eltaláltátok: gyógyszer, drazsé, műanyag borítás.
   Magne B6.
   Megmagyarázni nem tudom, miért fényképeztem le. Hóbort?

   Negyedik kép:

   Radiátor, klíma, mindkettő - ezek a válaszok érkeztek.
   A megfejtés pedig: a laptopom hangfala. Elöl van a hangfal (ami szerintem jobb, mint fent, mert felém jön a zene, nem pedig a magasságba), és alátámasztottam, hogy nyáron ne melegedjen fel, a bal oldalon látható a henger, ami úgy egyébként középen van.

   Gratulálok mindannyiótoknak, ügyesek voltatok!

2 megjegyzés:

  1. Ez lótusz nagyon ravasz volt :-DDD
    Pedig a szegedi képeidet külön megnéztem korábban, de még se jött össze. Hejjj!!!
    Jó képek voltak.

    VálaszTörlés
  2. :D
    Majd legközelebb:)
    Már írom a rejtvényötleteket, ha van valami, írhatsz nyugodtan, azt' keresek képeket:)

    VálaszTörlés