2010. június 29., kedd

HK - Első találkozás (18)

A HK nem a Heckler&Koch-ra utal.
Viszont a tizennyolcas karikát kiteszem.
Kedvenc filmemből vágtam ki jeleneteket, időrendben teszem fel, de persze köztük van még játékidő.
Sokkal több kedvenc jelenetem van, de egy mozdulatot vagy mondatot nem akartam kivágni.

Edward Norton és Brad Pitt itt találkoznak először. Mármint a filmben.
Kevés film van, amire azt mondom, íííírtó jóra sikerült a szinkronja, a Harcosok Klubja ide tartozik. Megvan eredetiben is, de az mégsem Selmeczi Roland és Dévai Balázs. Nagyon jól választották ki a hangokat, és szerintem jól visszaadják a karaktereket. Mondjuk Selmeczi Roland-Brad Pitt egyértelmű, nem is fűzök hozzá semmit, viszont Dévai Balázs hangját nagyon szeretem. Jake Gyllenhaalnak is szerintem a legjobb. Bármikor szívesen hallgatom. Tökjó, hogy olyan unottan beszél, mégis eltalálja a hangsúlyokat.
Itt az a mozdulat tetszik, ahogy Tyler a névjegykártyát adja át. Meg maga a szöveg. Meg az egész jelenet. Szóval kedvenc film, elfogult vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése