2010. június 29., kedd

HK - Bárban (18)

Megvan a könyv is, olvastam is, meg másikat az írótól, és az is volt olyan jó, és már régóta szemezgetek egy könyvével (Chuck Palahniuknak hívják az írót), a Cigányúttal, annyira szívesen elolvasnám, de megvárom, mikor lesz leárazás, na majd akkor. A Harcosok klubját és a Halálkultuszt is akciósan vettem, 50%-on, és simán megérte.
Na, de a jelenet. Mélyenszántó gondolatok. Mikor először láttam, ez volt... 2001-ben?, 2002-ben? (inkább utóbbi, mert 99-es a film), az volt az első gondolatom, hogy holnap megnézem még egyszer. És megnéztem. És megvettem szobatársamtól a videót (igen, akkor még vhs-en nyomtuk), és ha hússzor nem láttam, egyszer sem. A minőségért bocs, valószínűleg videóról vették fel, én így szoktam meg. (De megvan szélesvászonban is, most nézem.) Na, nem ezen jelenet miatt néztem meg, de van benne néhány mondat, ami szerintem simán szállóigévé válhatna, ha még nem tette meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése