2010. június 5., szombat

Guess who! - avagy Na, ki vagyok?

Múltkor, mikor végignéztem azt a csomó képet, megtaláltam azokat, amiket annyira szerettem nézegetni, és egy időben naponta többször is végignéztem. Nem tudom, miért, de ezt a képet nagyon szerettem.
Hogy ki van rajta? Várom a megfejtéseket, és ha sikerült kitalálni, felteszek egy másikat is, ugyanúgy róla. Bár... nem garantálom, hogy az felismerhetőbb lesz, de megtartottam, és kár lenne letörölni.
Könnyítés: a címben található FF azt jelenti: fekete-fehér. A FF-képeket így jelöltem régen.

Akkor: ki is ő?


Más.
Na, itt van Bumbi, mikor megkaptam (február végén). Összehasonlítva a régebben feltett, de öregebb képekkel, látható, hogy itt még nem nyílt ki a közepe. (háttér: vasalódeszka)

Most sajnos nem néz ki ilyen jól, remélem még feléled. Viszont megint bővültünk, G.-re rásóztak az egyetemen egy Croton címkével ellátott virágot, és most próbálom kitalálni, milyen fajta, hogy tudjam, mennyi vizet öntsek rá, hogy túlöntözzem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése