2010. június 29., kedd

Chicken Joe

Régóta szeretem a pingvineket. Leginkább a császárpingvint, de a többi is tetszik. Már rég a kedvencem volt, mikor elkezdtek pingvines filmeket gyártani (a dokumentumfilm - Pingvinek vándorlása, Táncoló talpak, Surf's up), szóval ezt nem onnan lestem. Van pingvines szélcsengőm, plüssöm, kettő is, pingvines egéralátét, háttérkép, ikon, rengeteg kép, a mesék is megvannak, sőt, még David Attenborough is készített (többek között) róluk dokumentumfilmet, amit majd kikeresek, és kivágom azt a részt, ami annyira tetszett (jön a kamera felé, a kamera meg hátrál, és hirtelen a képbe kerül egy majd' derékig érő császárpingvin).

Viszont a Surf's up-ból (van nagy tálam, szélén a szereplőkkel, meg csirkés mappám, kisebb, nagyobb, meg kisfüzetek is, amikbe a haikukat írtam) a Csirke tetszett a legjobban. Persze eredetiben. Jon Hederért nem vagyok oda, de a hangja nagyon illik a csirkéhez. Szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése