2010. június 28., hétfő

Emlékeztető - Rejtvények

Hmm.
Látom ám, hogy azért napi szinten 6-8-an betévedtek ide (mint G. edzéseire a tanítványok), és mivel még egy megfejtés sem érkezett, rájöttem, hogy túlságosan is elrejtettem őket.
Három bejegyzésben volt kisebb rejtvény, mindegyik képre vonatkozott... de nem is írom körbe, inkább belinkelem őket és a szöveget is mellé írom. (Ez nekem is praktikus, mert egy helyen van mind.)

"Vissza a kertbe, aki tudja, mi ez, annak kitalálok valami jutalmat. (Zárójelben jegyzem meg, hogy én nemcsak hogy tudom, mi ez, de nagyon is szeretem. Persze, ha megnő. Nagyra. Nagyon nagyra.)"

Ide egy növénynevet kérnék.


"Áááá, ez lemaradt. Na? Ki tudja, melyik filmből van?"
Filmcím.

"Nem tudom, miért, de ezt a képet nagyon szerettem.
Hogy ki van rajta? Várom a megfejtéseket, és ha sikerült kitalálni, felteszek egy másikat is, ugyanúgy róla. Bár... nem garantálom, hogy az felismerhetőbb lesz, de megtartottam, és kár lenne letörölni.
Könnyítés: a címben található FF azt jelenti: fekete-fehér. A FF-képeket így jelöltem régen.
Akkor: ki is ő?"

Személynév. (Még G. is kitalálta.)

Ez nem azt jelenti, hogy aktivizálom a hallgatóságot, csak gondoltam, ti is szeretitek a rejtvényeket.
(A harmadikhoz a kép még mindig fennvan a gépen, címe: FF-fiatal.)

4 megjegyzés:

  1. Jujj...nem tudom, nem tudom ééés...nem tudom?
    Ez elég szomorú, de tény. Ilyen növényünk nekünk nincs.De mintha valami káposzta féle lenne...
    A másodikat tuti nem láttam...már a filmet...
    És hát az uccsó...szintén...még csak nem is gyanús...de azért nagyon izgat :)...

    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy megpróbáltad, nyugodtan találgathatsz még.
    A növény nem káposztaféle, hanem keserűfűféle (nem lesz feje:)), és hatalmasra megnő, persze akkor már nem lesz ráncos. Annyira.
    A filmet szeretem (melyiket nem??!), és többször is láttam, és a folytatást is láttam, és xboxon is játszottam előzménnyel, és a maga műfajában szerintem tökjó. (Ha nem a történet, az ötlet mindenképp.)
    A személy... nos... őt bírom is, meg nem is. Ez a kép annyira nem ő, hogy pont emiatt tetszett meg. Persze, ő is...
    Na, jól belekavarodtam :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Darolyn!

    A kérdéseidre válaszolva:
    Nekem diónak tűnik, de ha nem az akkor nem tudom milyen növény képe látható.
    A második őslényes képre sem tudom milyen filmből van,de ha tippelnem kellene akkor Jurassic park lenne aválaszom.
    A férfi színész választásom pedig Ryan Philippe.
    Ha nem jók a válaszok, akkor mikor derül fény a titkokra?

    Any4444

    VálaszTörlés
  4. Szia Any!
    Neked is köszönöm a válaszokat.

    Azért akkorára nem nő meg:), de mondjuk térdmagasságig biztos. És a szára nagyon finom:)
    Az őslény inkább űrlény, bár annak is elég... szadista:)
    Ryan Phillippe (legyezés) huhh, bírom, de ő fiatalabb a képhez és szőke, nem barna.

    Hmm. Még nem gondolkodtam határidőn.
    Hmm. Mondjuk vasárnap? Hmm?

    VálaszTörlés