2010. május 4., kedd

Némó, a korallvirág

Most készítettem a képeket Némóról, a korallvirágról.
Szerintem lány, de párom mondta, hogy nézzem meg jobban, és végül rajtamaradt.
Hogy miért Némó? Mert a korallról a Némó nyomában jutott eszembe.

Ja, igen, van egy kerek asztalunk a nappaliban, oda költöztettük. Kicsit homályos, de ha távolabb megyek, a fotelek is bekerültek volna, meg a kislámpa, de mindenképp akartam egészalakos képet is.

Na, itt becsúszott a fotel széle, de szerintem akkor is jól sikerült. A levelek remélem kényelmes pozícióba állnak majd be, fóliában volt, de most már nyújtózkodhat.

Kicsit homályos, de jól látható, hogy szimpla szirmokból áll.

Mert két virág között gondolkodtam. Volt egy kupacban ilyen szimpla, rózsaszín, piros meg ez a narancssárga, és volt sokszirmú, abból is pirosas, fehér, meg egy ehhez hasonló sárga, csak sokkal világosabb, talán olyan, mint ezeknek a közepe.

De valamiért mellette döntöttem. Talán mert elsőre láttam meg, meg a színe is nagyon tetszik, mert piros és narancssárga között van, mindkettő és egyik sem (egyébként nem szeretem a pirost, a narancssárgát is csak talán két éve), a másik pedig szebb volt. Persze, persze, a sajátom a legszebb, de akarva-akaratlanul is olyat választok, ami egy kicsit rosszabb. Mert sajnálom, és azért választom, mert lehet, hogy senki másnak nem kellene. De akkor is Némó volt a legszebb. Hisz mégiscsak rajta akadt meg először a szemem.

Van egy hülye készségem, ha látok többféle ugyanolyan dolgot (konkrétan a plüssöket), ki tudom választani azt, amelyik a legjobban tetszik. Mert nem ugyanúgy néznek ki. Meglátom a különbséget, és megmondom, melyik kell.

És azt mondtam, lehet, hogy megbánom, de ő kell nekem. Mellesleg páromtól kaptam, pusztán önös érdekből, mert fel akarja dobni a lakást valami dekorációval. Azt mondja, kell valami zöld, és színes.

Zöld is, színes is. Olvastam, egész évben virágzik (ami nekem nagyon tetszik, párom viszont allergiás - szinte mindenre - és neki kevésbé, de el kell viselnie, hisz ő erősködött), és elég kéthetente öntözni.

Remélem, ha legközelebb huzamosabb ideig nem leszek, Némó kibírja nélkülem.
(Szerintem akkor is lány.)

2 megjegyzés:

  1. Ha ez megnyugtat, szerintem is kislány :)...csak rá kell nézni...

    VálaszTörlés
  2. Jajj egyébként én is olyan vagyok, hogy mindig a kis esetlenebbet választom...tavaly ezért volt kicsit kopaszkás és görbe a karácsonyfánk...de ha egyszer olyan kis édes volt ^^ ...nem lehetett ott hagyni...a plüssök előtt meg nem lehetett a jelenlétemben csúnyát mondani róluk...:D...mondjuk ez még mindig tart...és így vagyok az állatokkal is :)...

    VálaszTörlés