2010. május 26., szerda

Meglepetés/Ajándék

Táp!
Bocs, nem tudtam kihagyni.:)
Több ezer (komolyan!) képet néztem át, de nem találtam olyanokat, amik hűen visszaadják fantáziálásomat. Yvalhoz kerestem valamit, bármit, ami kicsit is hasonlít, de semmi. Azért válogattam néhányat, de ezek közel sem adják vissza, ahogy elképzeltem a helyeket.

Az Intézetet egyáltalán nem ilyennek képzeltem, de mivel nem tudok rajzolni (azért a pálcikaemberek hulaszoknyában mennek), ezt találtam legközelebb hozzá. Ott is van medence, de közel sem ekkora, és nem az egész süllyesztett, hanem a táj domborodik fokozatosan. És persze nem ilyen luxuskörülmények uralkodnak ott.:) (De csak nem sokkal marad le egy szállodától.) És nincs is ennyi emelet, meg nem kifele, hanem befele domborodik, mint a jobb oldal.

Nem, nem Yval, hiszen ott nincs tenger, óceán, ez itt Fokváros. De valahogy így képzeltem el Yvalt, csak hegyekkel körbeölelve, és jóval távolabb az óceántól. Viszont! A fővárosnak úgy-ahogy megfelel, az ugyanis óceánparton van, és a másik oldalon hegyek veszik körül.

Az alábbi képek is Fokvárosról készültek.


A NG-osak viszont nem tudom, melyik városról, de ezek is beillenek a sorba.


A sokszáz tájkép nagy része tengerparti, sivatagi, havas, hegyvidéki volt, vagy éppen könnyen felismerhető nevezetességeket mutatott, ezeket egyből elvetettem. De ennél a képnél megálltam. Mert akár ottani táj is lehetne. Igaz, hogy itt is hegyek vannak a háttérben, de inkább dimbes-dombos, és az ottani domborzat inkább dimbes-dombos síkterület, és... megtetszett, na.

Ez volt a biztos pont a meglepetéscsomagban. Nem emlékszem, hol találtam, városnevet sem tudok, de egyből arra gondoltam, milyen jól elmenne Yvalnak. Mégha ott tényleg körben vannak a hegyek, nincs tó vagy mi a csoda, és a hegyek sem havasak, de azért látszik, hogy a központ magasabb, és a színe, hangulata is tetszett. Szóval! Ez itt nem Yval! De lehetne.

9 megjegyzés:

  1. Óhahó...szupi kis melepetés csomag :D...az első kép valami fenomenális (dodós) :D...a második, harmadik és az utólsó nagyon szép, és én is ilyesminek képzeltem, bár az intézetet nem...a földalatti birodalomról is keresel majd képet? x.x... ^^o hehe...

    VálaszTörlés
  2. Első kép alatt a sirályokat érted, a Némóból? :)
    (fejvakarás) Hát, nemtom, hogyan találhatnék képet az elképzelt komplexumról, nem is gondoltam rá, hogy keressek, de rajzolva megvan. Csak hát az olyan is:)
    Meg a másik történethez is kerestem, de ahhoz sem találtam. De az nem is itt játszódik.
    Hiába van több ezres gyűjteményem, nem passzol. Ez jó, mert azt jelenti, újat találtam ki. Meg rossz is, mert nemtom megmutatni.

    VálaszTörlés
  3. :D...akkor sirály *durc*...én azt hittem, ők dodók...a jégkorszakban is pont ilyenek a dodók :D...
    No igen, nehéz a kreatívok élete :D...

    VálaszTörlés
  4. Hú, nagyon klassz az a kép az intézetről. Ott lehet, nem lenne klasztrofóbiám. Nem tűnik annyira vészesnek.
    Fokváros is klassz. Nem onnan lehet látni két óceánt?

    VálaszTörlés
  5. Az "Intézetről" találtam még képeket, összegyűjtöttem egy csomót, és majd fel is teszem, meg a "hármas számú könyv" is errefelé;) játszódik, lehet, hogy összekötöm őket, de nem, ott nem lesz Intézet. Akkor mindenképp felkerülnek majd a képek, amik Yvalhoz tartoznak:)
    Fokváros helyzetét nem ismerem:) Gondolom ők nem két külön óceánnak gondolják azt a sok vizet:)

    VálaszTörlés
  6. De. Állítólag nem egyforma a színük, mert az Indiai-óceán sokkal sósabb.

    VálaszTörlés
  7. Azta! Honnan tudsz ilyeneket?:)
    Komolyan, néha jó lenne még egyszer átvenni az "általános műveltséghez" szükséges anyagokat:)

    VálaszTörlés
  8. Ha lenne, vagy pontosabban majd ha lesz NGC-d, Te is fogsz ilyeneket tudni :)))

    VálaszTörlés
  9. Na, igen, szívesen nézném, de ha választani kell a netezés/blogolás és a tévézés között, az előbbit választom:)

    VálaszTörlés