2010. május 23., vasárnap

Mozi

Végülis a három filmből (The Losers, Clash of the Titans, Prince of Persia) az utóbbit sikerült megnéznünk, ráadásul moziban, tegnap, délután, fél egykor.
Nagyon élveztem, voltak benne tipikus amerikai elemek, de összességében tetszett, és ráébresztett arra, hogy mennyire bírom a struccokat.
Bővebb elemzésbe nem megyek bele, de egy valami nagyon nem tetszett. Jake Gyllenhaalnak Dévai Balázs a legjobb magyarhangja, nem pedig Csőre Gábor. Na!
Úgy látszik, az idei évben tavasszal voltak/vannak a nagy filmek. Egyelőre nem teszek ki "Filmek, amikre várok" részt, mert most nincs, amire várnék, de majd ha lesz, mindenképp kiteszem. Addig meg a többit is meg szeretném nézni.

Kerestem struccos képeket, de nem találtam. Mármint a filmből. Azért örülök, hogy úgy néztem meg, hogy már játszottunk a játékkal, és örültem, hogy néhány elemet viszontláttam, de többet is elbírtam volna.
Szóval... jó volt, na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése