2010. május 27., csütörtök

Még mindig képek

Ha már átnéztem azt a nagy mennyiséget (volt vagy 2 giga a fölös cuccokkal együtt), gondoltam, miért is ne válogathatnék képeket más témában? El is kezdtem rendszerezni, aztán arra gondoltam, annyi oldal van, ahol rendszeresen jelennek meg képek, miért kéne még nekem is beállni a sorba?
Úgyhogy töröltem a gépről mindent. Mert először mindent felmásoltam, aztán átnéztem, ami olyan volt, kiválogattam, aztán töröltem.
Úgy indult a gondolat, hogy struccos képeket keresek, mert a Prince of Persia-hoz nem találtam, és csalódtam magamban. Úgy emlékeztem, hogy van egy csomó struccos képem. De nincs. Miért nincs, amikor bírom őket?
Áh, mindegy. Na, kigyűjtöttem, és most itt is vannak.





Ha minden igaz, ez a madár emu, ami majdnem strucc, de mégsem.

De nem csak struccos mappát hoztam létre, a két kivis/kiwis képet Zorának küldöm, mert ő mindig "kivi".


Én meg tukán vagyok, de az kint van a tetőn, és nem akartam tukángyűjteményt kitenni, úgyhogy azokat nem válogattam. Akár skorpiót is kitehetnék, de gondolom nem szeretitek a rovarokat nézegetni (megjegyzem én sem, de a skorpió kivétel, mert mégiscsak az vagyok, és milyen már, ha nem nézek tükörbe).

Van itt más is, ezeket nyugodtan vigyétek el, persze a többit is, hátha fel tudjátok használni valahova.



2 megjegyzés:

  1. Helló, te lökött skorpió...máris úúúútállak :D...két húgom van, mindkettő skorpió...és hát agybaaaaj...ezzel mindent elmondtam :D...
    Najó, téged, nem tudom, hogy lehet, de imádlak ^^ ...
    Jók a képek...egyszer nekem is volt valahol egy jópofa struccos képem, majd megkeresem neked :)...
    Az uccsó képem meg nagyon szépek...a középsőt már én is felfedeztem valahol...talán a Krea honlapján??...

    VálaszTörlés
  2. Vámpíros... hol is láttam... honnan szedtem... Nemtom, de valami háttérképes honlapról, de már nemtom, konkrétan honnan.

    VálaszTörlés